«قسم» تنابنده به شاهرود رفت/پایان یک سوم از فیلمبرداری



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,جلیل شعبانی

با پایان لوکیشن های فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده و تهیه کنندگی جلیل شعبانی در شهرگرگان، گروه این فیلم سینمایی برای ادامه فیلمبرداری وارد شهر شاهرود شدند.

 به گزارش صبا، جلیل شعبانی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «قسم» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی در گفت و گو با «صبا» عنوان کرد: فیلمبرداری فیلم در گرگان به پایان رسیده و روز گذشته گروه برای فیلمبرداری بعضی از صحنه ها به لوکیشن های اطراف شاهرود رفته اند.

وی در ادامه افزود:حدود یک سوم از فیلمبرداری فیلم به پایان رسیده و دو سوم فیلمبرداری برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر باقی مانده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده و تهیه کنندگی جلیل شعبانی مدتی است آغاز شده است و تاکنون حضور بازیگرانی چون مهناز افشار و سعید آقاخانی در این فیلم سینمایی قطعی شده است.

 «قسم» عنوان موقت دومین فیلم بلند محسن تنابنده در مقام کارگردان است که سیروس مقدم به عنوان مشاور کارگردان در این فیلم سینمایی درکنار محسن تنابنده قرار دارد.

فیلمنامه «قسم» را خود تنابنده نوشته که یک درام اجتماعی است. او پیش از این فیلم کمدی «گینس» را با بازی رضا عطاران و خودش ساخته بود که فروش خوبی در گیشه داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------