فرهاد آییش علت بچه دار نشدنش را فاش کرد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فرهادآئیش

فرهاد آییش علت اصلی بچه دار نشدنش را ترسی که از مسئولیت دارد عنوان و تاکید کرد که به جای بچه، گربه دارد و پیشتر معتقد بوده است که به چه دلیل یک نفر را به دنیا اضافه کند.

به گزارش خبرآنلاین،  فرهاد آییش بازیگر و کارگردان روز جمعه ۲۷ مهر مهمان برنامه «من وشما» بود و به سوالات آرش ظلی‌پور مجری این برنامه پاسخ گفت.

او در ابتدا درباره زندگی در خارج از کشور و تجربه ظرفشویی در رستوران‌های انگلیس گفت: من در آن زمان و در بدو ورودم به انگلیس احساس غرور می‌کردم ازینکه یک شغل پیدا کرده بودم و بعد از سه روز در رستوران مشغول ظرف شستن شدم آن هم در حالی که اصلا زبان بلد نبودم. در نهایت بعد از ۲۷ سال برگشتم و تنها دلیلش هم مادرم بود. به‌ خاطر مادرم به ایران برگشتم چون داشت پیر می‌شد و ما باید یا خانه سالمندان را انتخاب می‌کردیم که طبیعتا برایم تا پایان عمر یک حسرت باقی می‌گذاشت یا اینکه به کشور برگردم.

فرهاد آییش در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به این سوال که چرا هیچ‌وقت بچه دار نشده گفت: من گربه دارم و بچه ندارم! قبلا شعار می‌دادم که دلیلی ندارد با این شرایط یک نفر دیگر را هم به دنیا اضافه کنیم اما حالا می‌گویم که من از مسئولیت می‌ترسم و شاید برای این باشد که هیچ‌گاه پدر نداشتم.

پدرم مرد مشکوک و عجیبی بوده
این بازیگر برای اولین بار درباره پدرش که از دنیا رفته است حقایقی عنوان کرد و گفت: آنطور که شنیدم پدرم مرد عجیبی بوده و در عین حال خودخواه! پدرم مرد مشکوکی بوده و من‌ رابطه خوبی با او ندارم؛ او مادرم را اذیت و دچار رنجش کرده و یادم می‌آید وقتی که یک روز تصمیم گرفتم او را ببخشم و عکس‌هایش را به دیوار اتاقم زدم و می‌خواستم تلاش کنم او را دوست داشته باشم؛ خواهرم با دیدن آن عکس‌ها با تصمیمم مخالفت کرد و گفت او آدم خوبی نبوده است.

به خودکشی فکر می‌کنم
این کارگردان تئاتر با اعلام اینکه به مرگ زیاد فکر می‌کند بیان کرد: من با مرگ رابطه عاشقانه‌ای دارم همانطور که با زندگی رابطه‌ام عاشقانه است. به مرگ و خودکشی فکر می‌کنم ؛ اما خودکشی از سر خوشی.

او با دیدن عکس رضا عطاران هم گفت: رضا بدون اینکه زور بزند بامزه است و بارها به همکاری دوباره بعد از قطار ابدی فکر کردم اما هنوز که میسر نشده است اما باید بگویم من او را خیلی دوست دارم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------