واکنش «کیانوش عیاری» به اکران نشدن فیلم سینمایی «کاناپه»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,کیانوش عیاری

کیانوش عیاری با اشاره به منتفی شدن اکران فیلم «کاناپه» گفت: «من هم از این خبر مطلع هستم، اما واقعا چه چیزی می‌توانم بگویم. اصلا در واکنش به این تصمیم چه کاری می‌توان انجام داد؟ البته من برای این فیلم تصمیماتی خواهم گرفت. منتظرم سریال «۸۷» متر به پایان برسد.»

اکران فیلم سینمایی «کاناپه» ساخته کیانوش عیاری با اعلام معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی منتفی شد. البته این خبر، غیرمنتظره و دور از ذهن نبود، زیرا از ابتدا موضع سازمان سینمایی و وزارت ارشاد نسبت به «کاناپه» سخت‌گیرانه بوده و این فیلم از زمان تولید تا به امروز دچار مشکلاتی شده است که کیانوش عیاری در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین نسبت به آن واکنش نشان داد.

کیانوش عیاری کارگردان فیلم «کاناپه» در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین در واکنش به تصمیم معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی مبنی بر توقیف دائمی فیلم «کاناپه» گفت: «من هم از این خبر مطلع هستم، اما واقعا چه چیزی می‌توانم بگویم. اصلا در واکنش به این تصمیم چه کاری می‌توان انجام داد؟ البته من برای این فیلم تصمیماتی خواهم گرفت. منتظرم سریال «۸۷» متر به پایان برسد.»

کیانوش عیاری، کارگردان فیلم «کاناپه» با اشاره به حضورش در جشنواره فیلم سلیمانیه عراق به اعتمادآنلاین گفت: «قرار نبود که به این فستیوال بروم، اما تصمیم گرفتم در آنجا حضور پیدا کنم، زیرا دوستی به نام جعفر پناهی دارم که مطلع شدم در این جشنواره جایزه‌ای خواهد گرفت و به همین دلیل در سلیمانیه حضور پیدا کردم. البته این حضور همزمان با اوج کارم در سریال «۸۷» متر بود اما باید می‌رفتم و از این سفر هم خوشحال شدم.»

کارگردان «خانه پدری» درباره آماده شدن فیلم «کاناپه» گفت: «این فیلم تقریبا تکمیل است، فقط صداگذاری آن مانده است. قطعا بعد از این مرحله برای فیلم تصمیمی حیاتی می‌گیرم. برنامه خاصی برای این اثر خواهم داشت. تقریبا یک ماه دیگر فیلمبرداری سریال «۸۷» متر به پایان می‌رسد و به سراغ کارهای عقب مانده‌ام خواهم رفت.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------