«صبح جمعه با شما» ادامه دارد؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,صادق عبداللهی

علیرضا جاویدنیا درباره‌ بازگشت برنامه «صبح جمعه به شما» به رادیو پس از درگذشت سرپرست نویسندگان این برنامه طنز، تاکید کرد که این برنامه ادامه دارد ولی قطعا ما بدون وجود آقای صادق عبداللهی یک ستون کم خواهیم داشت.

 کارگردان برنامه‌ «صبح جمعه با شما» در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی پخش مجدد این مجموعه در رادیو ایران در نبود صادق عبداللهی اظهار کرد: صادق عبدالهی - مسوول و سرپرست نویسندگان این برنامه - بود و کاراکترهایی که خلق کرد در برنامه خواهد ماند. این برنامه ادامه دارد ولی قطعا ما بدون وجود ایشان یک ستون کم خواهیم داشت و شکی در آن نیست.

او گفت: صادق عبداللهی کاراکترهای زیادی خلق کرد؛ از نقش‌هایی که آقای تورج نصر بازی کرد گرفته تا منوچهر آذری و دوستان دیگر که با تیپ‌های مختلف آمدند، همه تیپ‌هایی بوده است که او خلق کرده است.

جاویدنیا در پایان گفت: برنامه «صبح جمعه با شما» صد درصد ادامه خواهد داشت و امیدوارم اخلاق و رفتار و کردارمان مثل صادق عبداللهی باشد.

به گزارش ایسنا، برنامه «صبح جمعه با شما» با کارگردانی علیرضا جاویدنیا و تهیه‌کنندگی ساجد قدوسیان این روزها روی آنتن می‌رود.

صادق عبداللهی بامداد سه‌شنبه (۲۴ مهر ماه) درگذشت. این طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت رادیو مدت‌ها نویسنده برنامه‌های طنز رادیویی بود که می‌توان از جمله آن به «صبح جمعه با شما»، «جمعه ایرانی» و «رادیو جمعه» اشاره کرد. او همچنین بخش صبحگاهی روزهای سه‌شنبه رادیو پیام را با اجرای منوچهر والی‌زاده می‌نوشت.

عبداللهی از ۳۵ سال پیش در برنامه‌های «طنز صبح جمعه رادیو»، «هوشیار و بیدار»، «جنگ هفتم»، «بعد از خبر»، «جنگ شب» و «جدی نگیرید» تلویزیون به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده حضور داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------