آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

گزینه های شبکه یک برای جایگزین زنده یاد شفیع در «ورزش و مردم»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,بهرام شفیع

به گزارش بانی فیلم، خبر پخش مجدد برنامه «ورزش و مردم» بدون حضور زنده یاد شفیع خبری است که این روزها در رسانه ها منتشر شده است. برنامه ای که برند شبکه یک است و سالهاست که با نام بهرام شفیع گره خورده که متاسفانه با درگذشت این هنرمند پخش برنامه تا جایگزین شدن مجری جدید به تعویق افتاده است.


حال گمانه زنی های شبکه یک برای اجرای این برنامه آغاز شده است و قرار است از بین قهرمانان ورزشی و یا مجریان ورزشی یک نفر سکان اجرای این برنامه را در دست بگیرد. البته هنوز نامی در این میان منتشر نشده اما انتخاب مجری چنین برنامه ای پروسه سختی برای مدیران این شبکه خواهد بود. چرا که «ورزش و مردم» از اسفند ۵۸ روی آنتن این شبکه است و تا پیش از آغاز برنامه «نود» در شبکه سه، این برنامه توانسته بود نگاه ورزش دوستان بسیاری را به خود جلب کند. هر چند که با ظهور پدیده ای مثل نود و فردوسی پور باز هم این برنامه مخاطبان خود را داشت. حال باید دید پس از زنده یاد شفیع برنامه ای با این قدمت را چه کسی اجرا خواهد کرد!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------