آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

آغاز پیش تولید «سارق روح» در زمستان



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال سارق روح

فصل دوم سریال «سارق روح» به کارگردانی احمد معظمی و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری این روزها در مرحله نگارش فیلمنامه قرار دارد.

به گزارش صبا،  بعد از اتمام فصل اول سریال «سارق روح» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و به دلیل استقبال مخاطبان و موفقیت این سریال، سازندگان آن به دنبال ساخت فصل دوم این سریال رفتند.

ابوالفضل صفری تهیه کننده مجموعه «سارق روح» در خصوص آخرین وضعیت ساخت فصل جدید این مجموعه به «صبا» گفت : در حال حاضر  طرح و سیناپس اولیه فصل جدید «سارق روح» توسط هومان فاضل و مرتضی اصفهانی نوشته شده و طی چند روز آینده نگارش نهایی سریال را آغاز خواهیم کرد.

وی در خصوص زمان پیش تولید و تولید سریال گفت : به احتمال زیاد زمستان کارهای پیش تولید را آغاز می‌کنیم و تلاش می‌کنیم قبل از سال ۹۸ کارهای تصویربرداری آن شروع شود.

گفتنی است ؛  فصل اول سریال «سارق روح » به کارگردانی احمد معظمی و  تهیه کنندگی ابوالفضل صفری بود که در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور ،به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پرداخت و بازیگرانی مثل دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی، کمند امیر سلیمانی و... در آن به ایفای نقش پرداختند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------