پایان لاتاری به خاطر حاشیه‌ها تغییر کرد/ باید درهای صداوسیما را تخته کنید اگر....



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,نادرسلیمانی

در فیلمنامه «لاتاری» قرار بود من و هادی حجازی فر به اون مراسم یا حفله برویم و هر دو نفر هم شهید می‌شویم. اما در زمان فیلمبرداری به خاطر اتفاقاتی مهدویان تصمیم گرفت که پایان را به این شکل تغییر بدهد.

 به گزارش صبا،  نادر سلیمانی با حضور در برنامه «من و شما» اظهارات جالبی درباره سینما و تلویزیون داشت. در ابتدا آرش ظلی‌پور مجری برنامه، دلیل بازپخش‌های متعدد «محله گل و بلبل» را جویا شد و اینکه بازیگران این پروژه چقدر از تهیه‌کننده طلب دارند که سلیمانی در پاسخ گفت: ما باید آزادانه برای کودک کار کنیم و کاش این نگاه سلیقه ای از کار کودک دور بماندو اسپانسر برای کار کودک نداشته باشیم.


از طرف دیگر شاید باورتان نشود که برای ما چه داستان هایی درست کردند  صرفا چون من یک علامت قلب با دستم درست کرده بودم یا اینکه در نقش نانوا آن رقص شاطری را داشتم. اینقدر که من گلایه ام را به مدیر شبکه بردم و اقای جعفری جلوه وقتی حرفهای من را شنیدند گفتند «دستتان درد نکند انجام بدهید». این همه دردسر برای هیچ بوده پس من میخواهم در نهایت این را بگویم که من را که دارم کار‌ کودک می‌کنم اذیت نکنید بچه ما دنبال شادی است و دنبال واقعیت و ما باید این واقعیت ها را با زبان طنز به آنها بگوییم. اگر او اینها را نفهمد جامعه را دل آینده فساد می‌گیرد.

باید درهای صداوسیما را تخته کنید اگر....
نادر سلیمانی در ادامه تاکید کرد: من دارم همین الان به همه مدیران میگویند و برایم مهم نیست اگر از فردا نگذارند که بروم سرکار چون می‌خواهم بگویم که اگر در صداوسیما نتوانید بچه ها را جذب تلویزیون کنید با رنگ، خلاقیت و شادی مطمئن باشید در آینده ای نزدیک باید درهای صداوسیما را تخته کنید!

وی درباره حذف برخی از سکانس‌های حضورش در «نهنگ عنبر» با حالت کنایه آمیزی عنوان کرد: گویا تدوینگر و کارگردان به این نتیجه رسیدند که حذف کنند و من هم دلیلش را نمی‌دانم. مثل همان اتفاقی که برای «لاتاری» افتاد و برخی از سکانس‌های من حذف شد.

قرار بود من و هادی در «لاتاری»شهید شویم.
سلیمانی برای اولین بار در «من و شما» برخلاف صحبت های کارگردان و عوامل تولید «لاتاری» که عنوان کرده بودند پایان بندی این فیلم از ابتدا همین بوده اظهارنظر و توضیح داد: از ابتدا در فیلمنامه قرار نبود که انتقام شخصی گرفته شود و انتقام به شکل اجتماعی بود. علت این اتفاق هم حرف‌هایی بود که برای فیلم به وجود آمد و حاشیه سازی هایی که صورت گرفت. در فیلمنامه قرار بود من و هادی حجازی فر به اون مراسم یا حفله برویم و هر دو نفر هم شهید می‌شویم. اما در زمان فیلمبرداری به خاطر این اتفاقات مهدویان تصمیم گرفت که پایان را به این شکل تغییر بدهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------