آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

چوب حراج به موزه «دورهمی»



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مهران مدیری

 همه چیز برای یک دورهمی که مهران مدیری ماه‌ها قبل در برنامه «دورهمی» قول آن را داده بود، آماده است. او ٢٥ آبان ماه بالاخره به اقلام اهدا شده از سوی میهمانان برنامه دورهمی، چوب حراج می‌زند. کتابچه اقلام اهدا شده به این برنامه آماده است و ظاهرا فقط برنامه‌ریزی برای حضور فعالان اقتصادی مانده است که تکلیف آن تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

 مهران مدیری که در ٦ ماه گذشته درباره موزه دورهمی سکوت کرده بود، دست آخر سکوت خود را شکست و با انتشار ویدیویی یک دقیقه‌ای از فعالان اقتصادی و صاحبان برندها دعوت کرد تا در این مراسم شرکت کنند: «همان‌طور که قول داده بودیم مراسم حراج موزه دورهمی برگزار می‌شود، از تمام کسانی که در کار اقتصادی هستند و همین‌طور صاحبان برندها و غیره دعوت و خواهش می‌کنم در این مراسم شرکت کنند. کارت دعوت به آنها داده خواهد شد تا در این امر خیر شریک باشند.»

دورهمی، یک تاک شوی تلویزیونی بود که از اسفند‌ سال ٩٤ تا ١٧ فروردین امسال در شبکه نسیم اجرا شد. مهران مدیری در پایان هر برنامه از میهمانان دورهمی، یک یادگاری طلب می‌کرد تا در موزه این برنامه نگهداری شود. او همزمان با زلزله کرمانشاه اعلام کرد که عواید موزه به زلزله‌زدگان کرمانشاه خواهد رسید، اما با پایان‌یافتن برنامه هیچ خبری از آن نشد.
امیرعباس اشرف، مدیر روابط عمومی شبکه نسیم حالا درباره اینکه چرا در این ٦ ماه هیچ خبری از موزه دورهمی نبود؟ به «شهروند» می‌گوید: «گروهی که با دورهمی کار می‌کردند درحال جمع‌آوری اطلاعات موزه و ارزیابی اقلام اهدا شده بودند تا کتابچه موزه را تهیه کنند.» او البته درباره جمع‌بندی کتابچه و اینکه چه تعداد هدیه به موزه اهدا شده است، اطلاعی نداشت: «کتابچه موزه تقریبا آماده شده و مشخصات هر کدام از اقلام هم در آن آمده است. فعلا گروه درحال برنامه‌ریزی هستند و جزییات برنامه تا پایان هفته اطلاع‌رسانی خواهد شد.» آنطور که روابط عمومی شبکه نسیم خبر داده است، مراسم حراج موزه دورهمی روز جمعه ٢٥ آبان ماه همزمان با جشن آغاز امامت و ولایت امام زمان، حضرت حجت ابن الحسن (عج) با اجرای مهران مدیری در یکی از هتل‌ها یا استودیوها برگزار خواهد شد. انتظار این بود که حراج دورهمی در لوکیشن برنامه اجرا شود، اما اشرف می‌گوید که دکور برنامه جمع شده و برپا کردن دوباره آن هزینه‌ای مضاعف است.

 

روزنامه شهروند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------