اظهارات عنایت بخشی درباره آخرین وضعیت جسمانی اش



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,عنایت بخشی

بازیگر سریال "ولایت عشق" گفت: امروزه اکثریت فیلم‌ها به سمت کمدی رفته است. اتفاق اصلی آنجاست که این فیلم‌ها شاید مخاطب را می‌خندانند اما نباید یادمان برود که خنداندن تنها وظیفه فیلم کمدی نیست. فیلم کمدی باید حرف داشته باشد و به شاد کردن مخاطب بسنده نکند.

عنایت بخشی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان،  درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر نسبت به نیمه اول سال حالم خیلی بهتر است. سن من بالا رفته و بالاخره برخی دردها همواره با من است اما بیماری خاصی ندارم که مشکل زیادی برایم ایجاد کند.

بازیگر سریال "ولایت عشق" درباره وضعیت امروز سینما افزود: متاسفانه تنوع آثار سینمایی به شدت پایین آمده و این  اتفاق را اکثر مردم به من یادآوری می‌کنم. سینمای امروز کاملاً به سمت گیشه و فروش بیشتر رفته و به همین دلیل فیلم هایی می‌سازند که صرفا بفروشد.

وی در همین راستا اذعان کرد: امروزه اکثریت فیلم‌ها به سمت کمدی رفته است. اتفاق اصلی آنجاست که این فیلم‌ها شاید مخاطب را می‌خندانند اما نباید یادمان برود که خنداندن تنها وظیفه فیلم کمدی نیست. فیلم کمدی باید حرف داشته باشد و به شاد کردن مخاطب بسنده نکند.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,عنایت بخشی


بخشی با اشاره به کمرنگ شدن حضور برخی بازیگران پیشکسوت اذعان کرد: متاسفانه سینمای امروز بی‌ سروسامان  شده است. بسیاری از بازیگران قدیمی و صاحب سبک سینما بیکار و خانه‌نشین شده اند و به جای آن یک عده محدود در سینما رفت و آمد می‌کنند. سینمای امروز ما نیازمند مدیریت درست فرهنگی و جلوگیری از بی برنامگی و رابطه است.


این بازیگر کهنه‌کار درباره آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: چندین پیشنهاد خوب طی ماه گذشته داشته‌ام که به دلیل بازی در مجموعه‌ای تلویزیونی آنها را به تعویق انداخته ام. این سریال که در آن بازی کردم شمال  کشور ضبط می‌شود و هنوز فیلمبرداری آن ادامه دارد. ایام محرم و صفر امسال کاملاً مشغول ضبط این سریال بودیم که با توجه به مضمون عاشورایی آن تماماً در دل هیات‌ها و تکایا صورت می‌گفت و به نوعی هم فال بود و هم تماشا.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------