گلزار: چرا فکر می کنید من نباید در تلویزیون باشم؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,محمدرضاگلزار

مجری مسابقه تلویزیونی «برنده باش» با بیان اینکه ترجیح می دهد تهیه کننده برنامه درباره میزان دستمزدش صحبت کند، تاکید کرد که بدون دستمزد به تلویزیون نیامده است.

به گزارش فارس، محمدرضا گلزار» درباره حضورش در تلویزیون گفت: از طریق تلویزیون من با یک طیف وسیع تری از مردم در ارتباط هستم و توانسته ام مهمان مردم باشم و خوب این برای من خیلی لذت بخش است. وی همچنین درباره حضور سلبریتی ها و بازیگران در تلویزیون و اجرای برنامه های مختلف اظهارداشت: من حق می دهم که برخی نسبت به حضور بازیگران در فضای اجرا گارد می گیرند اما باید فرصت بدهند. من هم تجربه بازیگری نداشتم، ورود کردم، تلاش کردم، تلاش کردم و تلاش کردم در راستای بهتر شدن اجرا و برنامه. به هر حال ایرادهایی داشته و دارد و ما در راستای بهتر شدنش تلاش می کنیم.

گلزار افزود: تا جایی که همه منتقدان بدین شکل نقد کنند و غرض ورزی در کار نباشد همه را با آغوش باز پذیرا هستم و می بینید که اجرایم هم چقدر بهتر شده است. سوالات بهتر شده، به جوایز ایراد گرفتید آنها را هم کم کردیم و داریم تلاش می کنیم.

وی درباره رقم دستمزدش برای اجرای مسابقه برنده باش نیز تصریح کرد: بدون دستمزد که به تلویزیون نیامده ام. ما به تلویزیون نیامده ایم که به این سوالات پاسخ بدهیم بلکه به تلویزیون آمده ایم که برنامه ای درخشان بسازیم که هنوز هم خیلی راه هست برای رسیدن به آن برنامه درخشان. هنوز تلاش می کنیم و نقدهای شما نیز در جهت بهتر شدن برنامه تاثیر دارد.

وی با بیان اینکه نمی توانم تمام انرژی ام را بگذارم تا به نقدها جواب بدهم، عنوان داشت: من تمام نقدها را می خوانم و تمام ایرادهایی که چه وارد هست و چه وارد نیست را با دقت بسیار بالایی می خوانم. آنهایی را که مربوط به من است و بتوانم اصلاح کنم، اصلاح می کنم و آنهایی هم که مربوط نباشد رد می کنیم، برود. ما خیلی هدف بزرگی در تلویزیون داریم و در حال تلاش هستیم.

بازیگر مجموعه ساخت ایران با بیان اینکه مسائل مالی را با تهیه کننده صحبت کنید، درباره بخش کتابخوانی که در این برنامه راه اندازی شده نیز توضیح داد: من الان از روی ناچاری مطالعه ام را دوبرابر کرده ام چون ما هم در طراحی سوالات دخالت می کنیم. از این هفته هم تلاش می کنیم که کتاب معرفی کنیم و کتاب ها هم باید در راستای نظرات تیم باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد در سریالهای تلویزیونی نیز ایفای نقش کند؟ پاسخ داد: چراکه نه؟ چرا فکر می کنید که من نباید در تلویزیون باشم؟ حتما اگر سریال چشمگیری در تلویزیون باشد، در تلویزیون جضور پیدا میکنم. الان تنها هدف من این است که برنده باش بهتر و بهتر و بهتر شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------