رادیو انقلاب راه اندازی شد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,رادیوانقلاب

رادیو انقلاب با طنین صدای گفتمان انقلاب اسلامی و اتحاد ملی در ردیف FM95.5 مگاهرتز روز یکشنبه طی آیینی با حضور مسئولان و خانواده های شهدا در ساختمان شهدای رادیو راه اندازی شد.

به گزارش ایرنا، در مراسمی که روز یکشنبه در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، پس از قرائت پیام آیت الله نوری همدانی به مناسبت افتتاح رادیو انقلاب، علیرضا حبیبی مدیر این رادیو عنوان کرد: با تکیه بر دو محور اساسی افتخار به گذشته و امید به آینده و سرافرازی انقلاب این رادیو تلاش دارد ضمن معرفی ریشه‌های انقلاب به تحولاتش تا پیروزی انقلاب بپردازد.

حبیبی اظهارکرد: بیان رویدادهای انقلاب پس از ۴ دهه و در آستانه ورود به دهه پنجم و معرفی دستاوردها و خدمات صورت گرفته در راستای ارج نهادن به مردم از دیگر کارکردهای این شبکه رادیویی است.

وی گفت: این شبکه رادیویی به صورت ۲۴ ساعته و زنده در تهران و دیگر نقاط کشور و نیز از طریق اپلیکیشن رادیو به نشانی iranseda.ir و رادیو نماز واز طریق تلویزیون از ۲۰ آبان تا ماه‌های پایانی سال قابل دسترسی است.

مدیر رادیو انقلاب افزود: مردم به شکل شهروند-مخاطب با ارائه دلنوشته‌ها، خاطرات، اشعار و ناگفتنی‌های انقلاب را با زبان خود با دیگر هموطنان از طریق این شبکه به اشتراک بگذارند.

دبیر ستاد ۴۰ سالگی انقلاب در رادیو افزود: رادیو انقلاب همچنین پلی بین مردم و مسئولان است که سعی می کنند به تحولات و پیشرفت های کشور در این جنگ نابرابر رسانه ای بپردازند.

وی افزود: این شبکه رادیویی علاوه بر تولید محتواهای گوناگون در زمینه انقلاب به عرضه بسته های صوتی ارائه شده از سوی نهادهای گوناگون نیز می پردازد.

معاون صدای جمهوری اسلامی ایران نیز در این آیین افتتاح رادیو انقلاب، عنوان کرد: آنچه هدف اصلی رسانه است وفاق ملی با تصمیمات ملی است و توجه به این نکته که ترجیح منفعت شخصی بر منافع ملی آغاز سقوط است.

حمید شاه آبادی افزود: طرح‌های مختلف تمام شبکه‌های رادیویی به این سمت و سوست که در دهه پنجم انقلاب به نکات قوت انقلاب که همان تقویت همبستگی و وحدت است، ‌بازگردیم.

در این آیین همچنین از دو جلد کتاب «روز شمار انقلاب و اشارات انقلاب» رونمایی شد. این اثر با همکاری مرکز پژوهش‌های اسلامی ‌صدا و سیما تولید شده ست. همچنین تقدیر از برنامه‌سازان مسابقه آنونس و و رونمایی از بسته‌های کوتاه رادیویی از دیگر برنامه‌های آیین روز یکشنبه بود.

رونمایی از لوح فشرده برنامه‌های تولیدی « شنبه‌های انقلاب» با همکاری جنبش ملی پاسداشت انقلاب اسلامی، رونمایی از لوح تولیدات رادیویی شبکه‌های معاونت صدا، رونمایی از تولیدات جدید رادیو انقلاب و رونمایی از لوح منتخب برنامه‌های مسابقه محور و تقدیر از خانواده های شهید اندرزگو و تهرانی مقدم از دیگر برنامه‌های این آیین بود.


 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------