یک زن رهبری دزدان دریایی کارائیب را برعهده می‌گیرد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,مجموعه دزدان دریایی کارائیب

مجموعه دزدان دریایی کارائیب,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان پس از کنار گذاشته شدن جانی دپ و متعاقب آن کاپیتان جک اسپارو از پروژه «دزدان دریایی کارائیب» شایعاتی در هالیوود مطرح است که دیزنی می‌خواهد یک دزد دریایی زن را فرمانده این دزدان کند.

 به گزارش مهر ، اخبار غیر رسمی و شایعات حاکی از آن است که کمپانی دیزنی قصد دارد به جای کاپیتان جک اسپارو با بازی جانی دپ یک شخصیت زن را رهبر «دزدان دریایی کارائیب» کند!


این شایعات در حالی مطرح شده است که هنوز مدت زیادی از خبر کنار گذاشته شدن جانی دپ از پروژه «دزدان کارائیب» نمی گذرد. دپ پیش از این و طی مدت ۱۵ سال گذشته در پنج قسمت از این مجموعه بازی کرده است که آخرین قسمت آن «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند»(۲۰۱۷) است.

زندگی جانی دپ به تازگی حواشی زیادی داشته است و گزارش‌های مختلفی از خشونت خانگی گرفته تا خشونت سر صحنه فیلم و وقوع رفتارهای نامناسب از او منتشر شده تا جایی که دیزنی را متقاعد به قطع همکاری و پرهیز از سپردن اعتبار خود به دست او کرده است.

حال شایعاتی در محافل سینمایی پیچیده است که گویا دیزنی قصد دارد شخصیت «Redd - رد» یا زن موقرمز، ستاره قسمت «دزدان دریایی کارائیب» در دیزنی‌لند را جایگزین او کند. زن موقرمز کاراکتر فرعی و جدیدی در میان دزدان دریایی است که بر اساس داستان، اهل شهر پوئرتو دورادو است و توسط توسط دزدان ربوده شده تا در حراجی به فروش رسد؛ سکانسی که انتقادهای زیادی به همراه داشت و سرانجام از فیلم حذف شد. «رد» در پارک های دیزنی‌لند اقبال بیشتری یافت و یکی از کاراکترهای محبوب این بخش دیزنی‌لند و توریست‌های طرفدار این مجموعه شد و حالا به نظر می‌رسد دیزنی برنامه بلندپروازانه‌تری برای او در نظر دارد.

مجموعه «دزدان دریایی کارائیب» یکی از محبوب‌ترین و البته درآمدزاترین چندگانه های تاریخ سینماست و شامل فیلم های «دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه»(۲۰۰۳)، «دزدان دریایی کارائیب: صندوقچه مرد مرده»(۲۰۰۶)،« دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان»(۲۰۰۷)، «دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته»(۲۰۱۱) و «دزدان دریایی کارائیب: مردگان قصه نمی‌گویند» (۲۰۱۷) است که تا کنون بالغ بر ۴.۵ میلیارد دلار فروش گیشه‌ای در سطح جهان داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------