آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

پشت پرده حمله طرفداران علی ضیا به لاله صبوری



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,لاله صبوری

لاله صبوری بازیگر تلویزیون می‌گوید برخی طرفداران آقای ضیا کمی ناراحت شدند و به صفحه من در اینستاگرام حمله کردند در حالی که حتی خود آقای ضیا هم ناراحت نشده بودند و فضای بین ما کاملا شوخی و طنز بود.

به گزارش مهر،  لاله صبوری درباره علت کم کاری خود در تلویزیون گفت: پیشنهادهایی که به من می شود کیفیت چندانی ندارد و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم آن را قبول می‌کنم. وی با بیان اینکه به کار در حوزه کودک و نوجوان علاقه مند است، ادامه داد: اگر کار و فیلمنامه خوبی به من پیشنهاد شود آن را قبول می کنم ولی خودم هم علاقه خاصی به نوشتن و بازی کردن در حوزه کودک دارم.

بازیگر «شوخی کردم» و «معراجی ها» درباره تکراری بودن شخصیت های فیلمنامه ها و شبیه نبودن آنها به مردم جامعه گفت: این روزها کاراکتر هایی که ما در سریال ها می بینیم شباهت چندانی به مردم در اجتماع ندارند. از قدیم شخصیت های سریال های ما این مشکل را داشتند و هنوز هم این روند را ادامه می دهیم و احساس من این است که عموما بلد نیستیم شخصیت پردازی درستی در سریال هایمان داشته باشیم.


صبوری درباره حاشیه ای که در برنامه «فرمول یک» برایش پیش آمد و علی ضیا درباره سنش از او پرسید که منجر به کشمکش لفظی بین او این مجری شد، گفت: من در این برنامه شوخی ای با آقای ضیا انجام دادم و کاملا هم این مساله به شوخی بیان شد، اما پس از آن برخی طرفداران آقای ضیا کمی ناراحت شدند و به صفحه من در اینستاگرام حمله کردند در حالی که حتی خود آقای ضیا هم ناراحت نشده بودند و فضای بین ما کاملا شوخی و طنز بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------