کتاب «میشل اوباما» رکورد زد!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, کتاب «میشل اوباما» رکورد زد!

کتاب خاطرات «میشل اوباما» بانوی سابق آمریکا در هفته نخست انتشار بیش از هر کتاب دیگری در سال ۲۰۱۸ فروش داشته است.

به گزارش صبا،  شرکت «بارنز اند نوبل» به عنوان بزرگترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای در آمریکا اعلام کرد کتاب «شایسته» جدیدترین نوشته «میشل اوباما» همسر رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اولین هفته انتشار، رکورد فروش هفتگی کتاب‌ها در سال ۲۰۱۸ را از آن خود کرده است.

این کتاب خاطرات تنها در روز نخست عرضه بیش از ۷۵۰ هزار نسخه فروش داشت و فقط کتاب «ترس» نوشته «باب وودوارد» با فروش ۹۰۰ هزار نسخه‌ای در روز نخست انتشار فروش بیشتری از آن داشته؛ با این وجود در فروش هفتگی، کتاب «میشل اوباما» رکورددار سال ۲۰۱۸ است.

کتاب «شایسته» همچنین رکورددار فروش هفتگی کتاب ویژه بزرگسالان از سال ۲۰۱۵ تاکنون است که کتاب «برو و دیده‌بانی بگمار» نوشته «هارپر لی» پیش‌تر از آن این رکورد را در اختیار داشت.

نزدیک به دو سال است که «باراک اوباما» کاخ سفید را ترک کرده است اما او به همراه همسرش همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند.

کتاب خاطرات «میشل اوباما» در صدر فهرست فروش اینترنتی سایت‌های معروف آمازون و همچنین «بارنز و نوبل» نیز قرار گرفته است و البته حضور «میشل اوباما» در برنامه‌های گفت‌وگومحور تلویزیون آمریکا و همچنین شرکت در تور سراسری معرفی کتابش در سراسر آمریکا از دلایل مهم استقبال فراوان از این کتاب عنوان شده است.

«باراک اوباما» نیز مشغول نگارش کتاب خاطرات خود است. انتشارات «رندم هاوس» در سال ۲۰۱۷ با صرف چندین میلیون دلار و پس از جدالی سخت با دیگر رقیب‌ها حق نشر کتاب خاطرات «اوباما» و همسرش را در اختیار گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------