پایان تصویربرداری فصل سوم «ستایش» تا بهمن ماه



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال ستایش


تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب این روز‌ها در حال انجام است.
ستایش
به گزارش صبا، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب این روز‌ها در«شهر ری» انجام  می‌شود که حدود۸۰ در صد تصویربرداری پیش رفته و تدوین آن نیز همزمان در حال انجام است.


فیلمنامه فصل سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده که نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است. تصویربرداری فصل سوم «ستایش» تا ۳ ماه دیگر یعنی بهمن ماه به پایان می‌رسد و برای پخش آماده می‌شود.

گفتنی است؛  این فصل از مجموعه افزون بر روایت داستان شخصیت‌های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان آن‌ها می‌پردازد. فصل سوم ستایش مجموعه‌ای است که مطابق با زمانه خود پیش رفته و در عین حال برای خانواده  ارزش و اهمیت قائل است.

فصل ۱ و ۲ «ستایش» در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آخرین فصل سریال است و بازیگرانی مثل داریوش ارجمند، نرگس محمدی، مهدی سلوکی، فرهاد جم، مهدی میامی، فریبا نادری، بهزاد خداویسی، محمدرضا داوودنژاد، مریم خدارحمی، مهتاج نجومی و شهرام پوراسد از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------