آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«شیروانی داغ» حرف‌های زیادی برای گفتن دارد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فریبا متخصص

«این نمایش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد چرا که متن بسیار خوبی دارد و درحقیقت ۸۰ درصد یک نمایش به متن بستگی دارد.»

فریبا متخصصفریبا متخصص بازیگر تئاتر و تلویزیون که در نمایش‌های زیادی ایفای نقش کرده است و سال گذشته با بازی در سریال شهرزاد به خوبی در حافظه مخاطبان نقش بسته و این بار در نمایش «شیروانی داغ» نقشی متفاوت را بازی می‌کند در گفت‌و گو با «صبا» اظهار کرد: خیلی خوشحالم در نمایشی بازی می‌کنم که مسائل زندگی انسان‌ها را روایت می‌کند. دروغ و خیانت موضوعاتی هستند که اگر به آن‌ها توجه نشود ، صداقت معنای خود را از دست می‌دهد. این نمایش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد چرا که متن بسیار خوبی دارد و درحقیقت ۸۰ درصد یک نمایش به متن بستگی دارد.  و ما می‌خواهیم در نمایش «شیروانی داغ» این موضوع را به مخاطب برسانیم و از این طریق در زندگی انسان‌ها تاثیرگذار باشیم.

متخصص از حال و هوای نمایش «شیروانی داغ»گفت: نمایش «شیروانی داغ» با اقتباس و دراماتورژی از روی نمایشنامه معروف تنسی ویلیامز آمریکایی برگردانده شده و به‌خوبی مسائل امروز جامعه را بیان می‌کند. من متن زیبا و متفاوت این نمایشنامه را پسندیدم و دوست داشتم کاری متفاوت از نمایش قبلی بازی کنم. نمایشنامه «شیروانی داغ» ناظر بر مسئله ای مهم در جامعه کنونی ما  است.

وی در پایان درخصوص نقش‌های خود می‌گوید: من در تمام سال‌های کاری خود، تلاش کرده‌ام نقش‌های متفاوتی داشته باشم و نقشی را تکرار نکنم چراکه یک بازیگر در این تفاوت‌ها دیده می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------