آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو» / امیرحسین مقصودلو: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم؛ فقط تبلیغش می‌کردم

متهم در پاسخ به اتهامش درباره تبلیغ قمار و شرط‌بندی مدعی شد: صاحب سایت شرط‌بندی نبودم. صاحبان سایت شرط بندی مشخص هستند. من…

یک داستان در۲ سریال به فاصله ۶ ماه!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال بی قرار وآنام


مجید حسین زاده - خط داستانی سریال تلویزیونی «بی‌قرار» که این روزها پس از چهار سال بازپخش می‌شود، شباهت عجیبی با سریال «آنام» دارد که اواخر سال گذشته از شبکه سه پخش شد.
سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار که از طریق شبکه سه از زمستان 96 مهمان خانه‌های مردم شد، درباره مادری به نام «مارال» بود که فرزندش را گم کرده بود. او بعد از سال‌ها زمانی که فهمید یک خانواده پولدار، سرپرستی فرزندش را بر عهده گرفتند، تصمیم گرفت تا برای کارگری به خانه آن‌ها برود تا این شانس را داشته باشد که هر روز دخترش را ببیند و روزی هم واقعیت را به او بگوید. هنوز حدود شش ماه از پایان این سریال نگذشته که شروع پخش سریال «بی‌قرار» که نقش اصلی‌اش با چنین موضوعی درگیر شده و دقیقاً چنین راهکاری را انتخاب می‌کند، کمی بدسلیقگی به نظر می‌رسد. «رعنا» شخصیت اصلی سریال «بی‌قرار» نیز سختی‌های زیادی کشیده و صد البته که موضوع کلی این سختی‌ها و شکل‌شان متفاوت است اما حالا متوجه شده که سرپرستی فرزندش را یک خانواده پولدار بر عهده گرفته‌اند. بنابراین هرروز برای کارگری به خانه آن‌ها می‌رود تا دخترش را ببیند و احیاناً روزی هم واقعیت را فاش کند. هرچند شاید نتوان از تکرار بعضی سوژه‌ها برای ساخت سریال و فیلم جلوگیری کرد اما تکرار آن‌ها در یک فاصله زمانی کوتاه، آن هم این قدر شبیه به یکدیگر، قطعاً برای مخاطب جذاب نیست. جالب آن که سریال «بی‌قرار» محصول سال 92 است و فصل اول آن در همان زمان روی آنتن شبکه دو رفته بود، اما فصل دوم آن که بلافاصله و در همان سال 92 به تولید رسید، به دلایلی نامشخص تا آذر امسال پخش نشده بود. فصل دوم «بی‌قرار» از دوشنبه‌شب روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

 

روزنامه خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------