نمایش «بازیافتی‌ها» حرف‌های زیادی برای گفتن دارد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,امیرکربلایی زاده

نمایش «بازیافتی‌ها» نگاه متفاوتی به دنیای پیرامون دارد و شکل جدیدی از نگاه شخصیت‌های داستان به مخاطب ارائه می‌کند.

امیر کربلایی زاده بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره نمایش جدید خود با نام «بازیافتی‌ها» در گفت‌وگو با «صبا» اظهار داشت: نمایش «بازیافتی‌ها» نگاه متفاوتی به دنیای پیرامون دارد و شکل جدیدی از نگاه شخصیت‌های داستان به مخاطب ارائه می‌کند. مجموعه‌ای از مفاهیم مختلف که در جهان وجود دارد به تماشاچی منتقل می‌شود که هرکسی به اندازه درک جزئیات خود و نوع نگاهش به دنیا می‌تواند از آن بهره ببرد تا دست خالی از سالن خارج نشود.

امیر کربلایی زاده در ادامه افزود: در نمایش «بازیافتی‌ها» به مسائل انسانی، اجتماعی و سیاسی و روانی پرداخته می‌شود و من مطمئنم علاقه‌مندان به تئاتر حتما از این نمایش استقبال می‌کنند چراکه متن نمایش «بازیافتی‌ها» حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و چالش‌های زیادی را در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند.

وی در پایان از ویژگی این نمایش گفت: نگاه متفاوت نمایش «بازیافتی‌ها» به دنیای اشیا و پیرامون و ارائه آن روی صحنه یکی از ویژگی‌های بارز این نمایش است که مخاطبان با آن ارتباط برقرار می‌کنند.

گفتنی است، در خلاصه داستان  این نمایش آمده است: مهمانانی به یک مهمانی در ناکجا آباد دعوت شده‌اند، نه مهمان و نه میزبان می دانند اینجا کجاست. میخی زنگ زده، سرنگی شکسته شده، سیگاری کشیده شده، آدامسی جویده شده و یکی که گوشه‌ای کناری نظاره می کند.

نمایش «بازیافتی‌ها» به نویسندگی و کارگردانی رضا حیدری است در سالن شهرزاد از ساعت ۲۱ روی صحنه می‌رود و  نادر فلاح، الهام شعبانی، امیر کربلایی زاده، علی پویا قاسمی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------