تغییرات فصل جدید سریال «لیسانسه‌ها»



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال لیسانسه ها

بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» با اشاره به تغییرات فصل جدید این مجموعه از کلید خوردن آن تا پایان سال ۹۷ خبر داد.

 امیر کاظمی بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» درباره تولید فصل جدید این سریال با نام «فوق لیسانسه‌ها» که قرار است به کارگردانی سروش صحت کلید بخورد به مهر گفت: سریال «فوق لیسانسه‌ها» قطعا امسال وارد تولید می‌شود و  احتمال دارد بعد از به پایان رساندن فیلم سینمایی که سروش صحت درگیر ساخت آن است در اسفندماه وارد تولید سریال شویم.

وی ادامه داد: من از بیستم بهمن سال جاری ایران نیستم و تا ۱۵ اسفند در سفر خواهم بود بنابراین شروع تولید سریال «فوق لیسانسه‌ها» به بعد از این تاریخ موکول می‌شود. ما پیش از این هم جلساتی برای شروع کار داشته‌ایم و حتی دو قسمت از کار نوشته شده بود و تمریناتی انجام شد اما قرار شد این دو قسمت هم دوباره بازنویسی شود و با ساخت پروژه سینمایی سروش صحت و باقی کارها نیمه اسفندماه به بعد کار کلید خواهد خورد.

کاظمی با اشاره به تغییرات داستانی اظهار کرد: سریال «فوق لیسانسه‌ها» با یک فاصله زمانی نسبت به «لیسانسه‌ها» تولید می‌شود که این فاصله زمانی ۲ ساله در قصه هم وجود دارد بنابراین صحبت‌هایی که فعلا داریم بر این مبناست که قصه و شخصیت‌ها تغییرات عمده‌ای داشته باشند. 

سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی در دو فصل به تولید رسید و از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آن با نام «فوق لیسانسه‌ها» برای تولید در این شبکه تصویب شد.

در این سریال که از موقعیت‌هایی کمدی برخوردار است بازیگرانی از جمله هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، کاظم سیاحی، بیژن بنفشه خواه، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی و بهنام تشکر به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------