آخرین وضعیت سلامتی داریوش اسدزاده از زبان خودش



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,داریوش اسدزاده

داریوش اسدزاده بازیگر سینما و تئاتر که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده بود به تازگی مرخص شده و در منزل استراحت می‌کند.

داریوش اسدزاده در گفتگو با ایلنا، با اشاره به آخرین وضعیت سلامتی خود گفت: به دلیل عفونت کلیه و همچنین ذات‌الریه چند روزی در بیمارستان بستری بودم که خوشبختانه با تلاش پزشکان از بیمارستان مرخص شدم و هم‌اکنون در منزل استراحت می‌کنم و دارو مصرف می‌کنم.

وی ادامه داد: همچنان باید برای ادامه درمان به پزشک مراجعه کنم و تحت نظر آنها باشم اما بنا به تشخیص دیگر نیازی به بستری شدن در بیمارستان نیست. پزشکان برای من داروهای مختلفی تجویز کردند و حدوداً روزی ۱۵ قرص مصرف می‌کنم.

اسدزاده با اشاره به اینکه بیماری توان او را کمی کاهش داده است، گفت: متاسفانه نمی‌توانم خوب راه بروم و بعد از کمی قدم زدن یا حرکت، خسته می‌شوم و باید بنشینم و استراحت کنم به همین دلیل ساعات زیادی از شبانه‌روز را خواب هستم.

اسدزاده که در سن ۹۵ سالگی و علی‌رغم بیماری همچنان روحیه خوبی دارد، به طنز گفت: حالم خوب است و از همه پزشکانی که برای درمان بیماری من تلاش کردند و همچنین کسانی که در این مدت به یاد من بودند، تشکر می‌کنم هرچند متاسفانه در اوایل جوانی زمین‌گیر شده‌ام.

 


 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------