رابرت دنیرو دوباره هوس راننده شدن کرد / عکس



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, رابرت دنیرو

رابرت دنیرو اعلام کرد که مایل است در دنباله فیلم "راننده تاکسی" بازی کند.

 "مرد ایرلندی" آخرین همکاری رابرت دنیرو و مارتین اسکورسیزی است. رابرت دنیرو ابراز علاقه کرد که  دوباره نقش تراویس بیکر را ایفا کند. او در مصاحبه‌ای گفت: " سال ها فکر می‌کردم تراویس بیکر امروز چه می‌کند. با مارتی درباره این موضوع صحبت کردیم. پل شریدر (فیلمنامه نویس) ایده ای هم برای ادامه داستان پیدا کرد. اما اصلا تولید راه نیافتاد. به نظرم شاید اتفاقی که پس از قسمت اول برای او می افتد جذاب باشد، اما نتوانستیم ایده درست پیدا کنم."

به گزارش دنیای تصویرآنلاین، در حالی که رابرت دنیرو علاقه دارد دوباره شخصیت تراویس بیکر را ایفا کند اما پل شریدر تمایلی ندارد. شریدر در سال ۲۰۱۳ گفت به محضی که رابرت دنیرو بحث ادامه راننده تاکسی را پیش کشید او  موضوع را خاتمه داد.

"دنیرو به من  پانزده سال پیشنهاد ادامه راننده تاکسی را داد. و من به او گفتم این احمقانه ترین ایده ای است که در زندگی ام شنیده ام.به او گفتم نه تنها شخصیت تراویس بیکر شش ماه پس از پایان فیلم مرد بلکه او به سفر مرگ رفت و نوبت بعدی در کارش موفق شد."

اما نظر پل شریدر از تمایل رابرت دنیرو کم نکرد.

دنیر می گوید: "دلم می خواهد ببینم تراویس بیکر امروز کجاست.ویژگی درباره آن جوان وجود داشت،همه آن خشم و حس بیگانگی ،بلایی که شهر می تواند بر سر تو بیاورد.منظورم این است که من و مارتی هر دو اهل شهر نیویورک هستیم. حتی ما هم حس بیگانگی داریم."

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری, رابرت دنیرو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------