«زهره ۴۵۱» سال آینده مقابل دوربین خواهد رفت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,خشایارالوند

فیلم سینمایی «زهره ۴۵۱» به دلیل از دست رفتن فصل، سال آینده مقابل دوربین خواهد رفت.

 به گزارش بانی فیلم، با اتمام نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «زهره ۴۵۱» به نویسندگی خشایار الوند، فیلمبرداری این فیلم به دلیل از دست رفتن فصل به سال آینده موکول شد. فیلمی که از سیروس مقدم به عنوان کارگردان آن نامبرده می شود.

خشایار الوند با تأیید این خبر به بانی فیلم گفت: نگارش نسخه نهایی فیلمنامه به تازگی به پایان رسیده و به دلیل آب و هوای خاص لوکیشنی که مد نظر گروه تولید قرار دارد، به دلیل سرمای شدید هوا در سه ماه پایانی سال فیلمبرداری در این مکان ممکن نخواهد بود.

وی افزود: فصل بهار و البته پاییز بهترین زمان ممکن برای فیلمبرداری خواهد بود هر چند که تصمیم نهایی در این زمینه را سازندگان خواهند گرفت.

الوند در پایان گفت: «زهره ۴۵۱» با طرحی از محسن تنابنده فیلمی اجتماعی با رگه هایی کمدی است و البته پروداکشن جمع و جوری دارد.

آخرین همکاری خشایار الوند، محسن تنابنده و سیروس مقدم در فصل پنجم سریال تلویزیونی «پایتخت» بود که با استقبال خوبی نیز از سوی مخاطبان مواجه شد.

سیروس مقدم به عنوان مشاور کارگردان در فیلم سینمایی «قسم» به کارگردانی محسن تنابنده حضور داشت. فیلمی که به تازگی فیلمبرداری اش نیز به پایان رسیده است.

سیروس مقدم به جز ساخت سریال های متعدد و البته موفق برای تلویزیون، در سینما تنها سه فیلم «شیخ مفید»، «شکوه بازگشت» و «گرگ های گرسنه» را مقابل دوربین برده است. سه فیلمی که هر سه در اوایل دهه هفتاد ساخته شده اند و مقدم از آن زمان تاکنون بیشتر در تلویزیون حضور فعال تری داشته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------