سفر «گاندو» به چین و روسیه



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال گاندو

کارگردان سریال «گاندو» بیان کرد که برای ادامه تصویربرداری این سریال در روزهای آینده به ‌تبریز، شیراز، ترکیه، چین و مسکو سفر می‌کنند.

جواد افشار در گفتگو با مهر، درباره سریال «گاندو» و تصویربرداری این مجموعه در روزهای آینده بیان کرد:  تصویربرداری سریال «گاندو» از نیمه رد شده است و ما هنوز در فاز اول تصویربرداری پروژه هستیم. این سریال چندین فاز دارد و از قصه ها و ماجراهای متنوعی بهره گرفته است.

کارگردان «گاندو» با اشاره به ادامه تولید این سریال اظهار کرد: ما اکنون برای ضبط برخی صحنه های سریال «گاندو» در تهران هستیم و در چند روز آینده برای ادامه تصویربرداری به تبریز، شیراز و ترکیه می رویم، همچنین چند سکانس هم در چین، مسکو و احتمالا در کنیا خواهیم داشت.

افشار در پایان بیان کرد: موضوع سریال امنیت ملی است و مسایلی که می تواند به این امنیت ملی صدمه وارد کند، بنابراین «گاندو» بخشی از این دغدغه های امنیتی کشور را به تصویر می کشد.

داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری و ناره گرگوریان از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال پر ستاره ایفای نقش خواهند کرد؛

همچنین «گاندو» با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیر سلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری می‌شود؛ جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی که در بخش تولید خارج از کشور به این مجموعه اضافه خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------