۳ فیلم ایرانی در جشنواره «پالم اسپرینگز» آمریکا روی پرده می‌روند



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,جشنواره پالم اسپرینگز

سه فیلم ایرانی «عرق سرد»، «روزهای نارنجی» و «جدایی نادر از سیمین» در جشنواره فیلم «پالم اسپرینگز» در کشور آمریکا روی پرده می روند.

به گزارش مهر، در سی‌امین دوره جشنواره فیلم «پالم اسپرینگز» فیلم های «عرق سرد» به کارگردانی سهیل بیرقی و «روزهای نارنجی» به کارگردانی آرش لاهوتی در ۲ بخش «سینمای جهان اکنون» و «نمایش آمریکا» این رویداد سینمایی به نمایش درخواهند آمد.

«جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی محصول سال ۲۰۱۱ دیگر فیلم حاضر در جشنواره جهانی فیلم «پالم اسپرینگز» سال ۲۰۱۹ است که در بخش «معیار پالم اسپرینگز/THE PALM SPRINGS CANON» به نمایش گذاشته می شود. از دیگر فیلم های شاخص حاضر در این بخش می توان به «پنهان» هانکه، «سینما پارادیزو» تورناتوره، «شهر خدا» میرلس، «خداحافظ سولو» رامین بحرانی، «ببر خیزان، اژدهای پنهان» آنگ لی و «ممنتو» نولان اشاره کرد.

همچنین ددلاین در خبری اعلام کرد که روز جمعه ۱۴ دسامبر جشنواره فیلم «پالم اسپرینگز» فهرست فیلم های حاضر در  سی‌امین دوره خود را اعلام کرد.

در این دوره از جشنواره ۲۲۳ فیلم از ۷۸ کشور دنیا به نمایش گذاشته می شود.

فیلم «همه چیز درست است» به کارگردانی کنت برانا فیلم افتتاحیه جشنواره است و فیلم «زنان سیاهپوش» ساخته بروس برسفورد فیلم اختتامیه این دوره جشنواره خواهد بود.

جشنواره جهانی فیلم «پالم اسپرینگز» پیش از این نیز اعلام کرده بود که از رجینا کینگ برای بازی در فیلم «اگر خیابان بیل زبان داشت»، بردلی کوپر برای کارگردانی «ستاره ای متولد می شود»، گلن کلوز برای بازی در فیلم «همسر»، رامی ملک برای بازی در فیلم «بوهمین راپسودی»، ملیسا مک کارتی برای بازی در فیلم «هرگز می توانی مرا  ببخشی؟»، آلفونسو کوارون برای کارگردانی فیلم «رُما»، پیتر فارلی کارگردان فیلم «کتاب سبز» به همراه ویگو مورتنسن و ماهرشالا علی ۲ بازیگر اصلی فیلمش و اسپایک لی در جوایز امسال تجلیل خواهد کرد.

سی‌امین دوره جشنواره جهانی فیلم «پالم اسپرینگز» بین روزهای ۳ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۳ تا ۲۴ دی ماه) در پالم اسپرینگز ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------