ازدواج مجدد بهنوش طباطبایی؛ شایعه جدیدی در راه است؟



بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون است که در سال‌های گذشته کم و بیش با حاشیه‌های مربوط به زندگی خصوصی اش، درگیر بوده است. این بار هم پست جدید اینستاگرامی این بازیگر، حاشیه‌ای جدید درست کرده است. .

به گزارش فرادید، دوباره پست یک بازیگر در اکانت شبکه اجتماعی‌اش، خبرساز شده است. این روز‌ها خیلی از شایعه‌ها از پست‌ها و عکس‌هایی که بازیگران در شبکه‌های اجتماعی‌شان می‌گذارند، درست می‌شود.

این بار هم این قضیه، دامن بهنوش طباطبایی را گرفته است. گویا خانم بازیگر عکسی از خودش را منتشر کرده است با شعری عاشقانه طور زیر آن. حالا تب و تابی در فضای مجازی راه افتاده است که احتمالا خانم طباطبایی ازدواج مجدد کرده است.

پست اینستاگرامی خانم بازیگر چه بوده است؟
بهنوش طباطبایی که گفته می‌شود شخصیتی کم حرف، آرام و کتابخوان دارد در چند سال گذشته درگیر حاشیه‌های بسیاری بوده است. اما شاید این بار خودش هم در حاشیه جدیدی که برایش به وجود آمده، بی تقصیر نبوده است.
 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بهنوش طباطبایی

عکسی که خانم طباطبایی از خودش منتشر کرده و زیرش شعر عاشقانه نوشته است
 
او در صفحه شخصی اش، عکسی را منتشر کرده است. خانم طباطبایی زیر این عکس نوشته است: «برای دوست داشتن تو*** من زن ترینم...». این شعر عاشقانه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و باعث شده احتمال ازدواج این بازیگر ۳۷ ساله در فضای مجازی دهان به دهان بچرخد. بهنوش طباطبایی هنوز واکنشی به شایعه ازدواجش نشان نداده است.

بهنوش طباطبایی؛ ازدواج با مهدی پاکدل و محبوبیت روز افزون
بهنوش طباطبایی متولد ۱۳۶۰ در شهر تهران است. او که رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد خوانده به دلیل علاقه به بازیگری وارد این حرفه شد. اولین نقش آفرینی خانم طباطبایی در سریال کوی دامون در دهه هشتاد بود. البته بیشتر مخاطبان او را با بازی اش در سریال مسافری از هند(در نقش کتی) به یاد دارند که با فرزاد حسنی همبازی بود.

طباطبایی بازیگری را با نقش‌های مکمل در سینما و سریال‌های تلویزیون به دور از حاشیه ادامه داد. اما حضور در مصائب دوشیزه و همبازی شدن با مهدی پاکدل باعث شد وارد مرحله جدیدی از حرفه هنری اش شود.
 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی در کنار همسر سابقش مهدی پاکدل
 
بهنوش طباطبایی اسفند ۱۳۸۹ با مهدی پاکدل ازدواج کرد و پس از آن هر دو هنرمند در مرکز توجه دوربین‌های عکاسان و بسیاری از رسانه‌ها بودند. پاکدل در آن دوره با حضور در سریال اولین شب آرامش طرفداران زیادی پیدا کرده بود.

مهدی پاکدل بعد‌ها در مصاحبه‌ای درباره نحوه آشنایی اش با بهنوش طباطبایی گفت که او در هنگام کار بر روی پروژه مصائب دوشیزه با خانم طباطبایی آشنا شده و در همین مدت عاشق خنده‌های وی شده است.

این زوج بعد از ازدواج هم بسیار پرکار و فعال بودند و هم عکس هایشان در بیشتر رسانه‌ها و سایت‌ها دیده می‌شد.

 

جدایی پرحاشیه بهنوش طباطبایی از مهدی پاکدل
بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل در ۱۳۸۹ پس از ۵ سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شدند. خبر جدا شدن این زوج در آن دوره ابتدا از صفحات شان در شبکه‌های اجتماعی شروع شد.

ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی آقای پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود.

از طرفی خانم طباطبایی هم در اقدامی ضربتی، خودش همه عکس‌های دو نفره اش با همسرش را از صفحه‌اش پاک کرد. مدتی هم بعد خانم بازیگر که در افتتاحیه فیلم سیانور شرکت کرده بود بدون حلقه ازدواج رویت شد.

چند وقت بعد هم روزنامه ایران با چاپ گزارشی از نحوه جدایی این زوج، مهر تاییدی به شایعه جدایی شان زد. دراین گزارش آمده بود که در دادخواست طلاق آن‌ها هیچ دلیلی برای جدایی نوشته نشده و در روز دادگاه هم وکلای شان به نمایندگی از آن‌ها حاضر شده اند.

این طور که در روزنامه ایران آمده بود بهنوش طباطبایی علاوه بر مهریه سنگین، سند شش دانگ یک آپارتمان در شمال شهر را پشت قباله سند ازدواجش انداخته و حتی حق تحصیل، کار و حق حضانت فرزند را هم از همسرش گرفته بود. صد البته که کار از محکم کاری عیب نمی‌کند. اما خانم طباطبایی از همه مطالباتش از جمله مهریه سنگینش چشم پوشی کرده و به آپارتمانی در شمال شهر رضایت داده بود.

بهنوش طباطبایی بعد از جدایی اش نسبت به گذشته کم کار شد، ولی همچنان قوی و پرانرژی در سینما و تئاتر باقی ماند و حتی توانست بازی‌های بسیار خوبی هم به نمایش بگذارد.

او یک سال پس از جدایی در یک فیلم به نام «زیر سقف دودی» و تئاتر «آینه‌های روبرو» ظاهر شد و در مصاحبه‌ای هم گفت: یعد از طلاقش تصمیم گرفته کمی بیشتر برای خودش وقت بگذارد، ولی سعی می‌کند از این به بعد حضور فعال تری در عرصه هنر داشته باشد. فیلم لابی یکی از آخرین کار‌های این بازیگر است.
 
مهدی پاکدل و حاشیه های بعد از طلاق
مهدی پاکدل هم بعد از جدایی گاهی با شایعاتی درباره ازدواج مجدد روبرو شده است. موقعی که پاکدل مشغول بازی در تئاتری با حضور رعنا آزادی ور بود، عکس‌هایی دو نفره از این دو بازیگر منتشر شد. انتشار این عکس‌ها خبر ازدواج مجدد آقای پاکدل با این خانم بازیگر را به راه انداخت که البته در حد همان شایعه باقی ماند.
 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,بهنوش طباطبایی

از سمت راست به چپ: سحر دولتشاهی، رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل
 
رعنا آزادی ور از جمله بازیگران کم کار و بی حاشیه سینما و تئاتر است که در فیلم‌هایی مانند مارمولک، پارک وی و درباره الی حضور داشته است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------