آغاز فیلمبرداری «سنجرخان» از سال ۹۸ در کردستان



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,محمدحسین لطیفی

تهیه کننده سریال «سنجرخان» خبر از آغاز تصویربرداری این سریال در سال ۹۸ داد.

 «سعید جلالی» تهیه کننده سریال «سنجرخان» در گفت‌وگو با فارس گفت: نگارش این سریال به پایان رسیده است و این روزها منتظر اعلام بودجه برای تولید این سریال هستیم.

وی ادامه داد: لوکیشن‌هایمان تقریبا آماده هستند و  با شروع سال ۹۸ تصویربرداری این سریال در کردستان آغاز خواهد شد.

این تهیه کننده با اشاره به حضور بازیگران چهره در این سریال بیان داشت: به بازیگران نقش‌های اصلی‌مان فکر کردیم اما هنوز به صورت نهایی با آنها قرارداد نبسته‌ایم. در تولید این سریال هم بازیگران شناخته شده داریم و هم بازیگران بومی و بازیگرانی که قرار است در نقش‌های اصلی این سریال حضور داشته باشند، از میان بازیگران چهره و شناخته شده و همچنین غیرچهره هستند، یعنی در اصل تلفیقی از بازیگران را در این سریال خواهیم داشت.

سنجرخان اصالتا اهل سنندج بوده است و اتفاق‌های مهم زمان او در کردستان رخ داد،  به همین دلیل لوکیشن اصلی این سریال در کردستان خواهد بود. کردستان از لحاظ بناهای تاریخی ظرفیت‌های خوبی دارد و عمارت‌هایی که اغلب شخصیت‌های داستان در آن زندگی می‌کنند هنوز محفوظ مانده و با ترمیم برخی از عمارت‌ها می‌توان از آنها استفاده کرد. اما از آنجایی که خانه شخصیت اصلی این داستان در حال حاضر در دسترس نیست، گروه تولید مشغول رایزنی‌هایی برای ساخت و یا استفاده از عمارت‌های موجود هستند چراکه تا حد امکان قصد ندارند به خارج از کردستان و حتی شهرک سینمایی بروند.

پیش از این ضیاالدین دری کارگردان و نویسنده سریال‌های کلاه پهلوی و کیف انگلیسی، متن‌های سریال «سنجرخان» را به طور کامل و در ۲۶ قسمت نوشته بود، اما پس از مرگ این کارگردان فقید، تهیه کننده سریال را به کارگردان دیگری واگذار کرد.  سریال «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه کنندگی سعید جلالی در مرحله پیش تولید قرار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------