«طلاقم بده به خاطرگربه ها» همچنان در بلاتکلیفی اکران!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,محمدعلی سجادی

فیلم سینمایی «طلاقم بده به خاطرگربه ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدعلی سجادی با گذشت مدتی از فیلمبرداری آن،همچنان در بلاتکلیفی اکران به سر می برد.

به گزارش صبا، محمدعلی سجادی؛ کارگردان فیلم سینمایی «طلاقم بده به خاطر گربه ها» در ارتباط با آخرین وضعیت اکران این فیلم سینمایی در گفت و گو با «صبا» عنوان کرد:فیلم به دلیل شرایط بد اکران دربلاتکلیفی است و تکلیف آن همچنان معلوم نیست.

وی در ادامه افزود: اکران در سینمای هنرو تجربه نیز انباشته است و در این گروه هم فعلا نمی شود اکران کرد.خیلی دوست دارم که فیلم زودتر به نمایش گذاشته شود و در انزوا نماند ولی با توجه به شرایط حال حاضر نمی دانم چه خواهد شد.

عوامل فیلم «طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» عبارتند از نویسنده و تهیه‌کننده: محمدعلی سجادی، مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، سرمایه‌گذار: محمدرضا مصباح، مجری طرح: محسن بابایی، صدابردار همزمان: مهدی ابراهیم‌زاده، اصلاح رنگ و نور: امیررضا معتمدی، طراح چهره‌پردازی: محسن بابایی، برنامه‌ریز و دستیار کارگردان: ایمان توکلی، امور تولید: مصطفی سجادی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: امیر خدامی، ساخت دکور: حمید آرایش.

«طلاقم بده به خاطر گربه ها» بر اساس داستانی واقعی و درباره زوج جوانی است که سال ۸۳ به دادگاه مراجعه و درخواست طلاق می دهند.

رضا مولایی، مریم همتیان، جلال ترابی و شیرین ولی پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------