نیم میلیارد تومان به حساب «دزد و پری ۲» واریز شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش بانی فیلم، با آغاز اکران «قانون مورفی» از هفته گذشته، رده اول تا سوم جدول فروش هفتگی تغییر کرد و حالا فیلم های پرفروش «مارموز» و «بمب، یک عاشقانه» پس از ساخته جدید رامبد جوان در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.


وضعیت فروش فیلم های روی پرده نیز تعریف چندانی ندارد. در واقع به جز «قانون مورفی» – که در هفته اول نمایش خود بیش از یک میلیارد تومان فروخت- و «دزد و پری ۲» که حالا نیم میلیاردی شده، تقریباً تمامی فیلم های در حال اکران افت فروش داشتند. «کلمبوس» نیز جزو فیلم هایی است که گیشه اش در هفته ای که گذشت در مقایسه با هفته چهارم اکرانش تقریباً یکسان بود و با افت روبرو نشد.


از امروز دو فیلم «تخته گاز» و «درساژ» به ترتیب در گروه های «ایران» و «زندگی» روی پرده می روند.


«تخته گاز» به کارگردانی محمد آهنگرانی و تهیه کنندگی سیدمحسن جاهد مضمونی کمدی دارد و در آن بازیگرانی چون سام درخشانی، کامبیز دیرباز، لیلا اوتادی، الهام حمیدی، رز رضوی، بیژن بنفشه‌خواه، نیما شاهرخ‌شاهی، پرستو صالحی، با حضور داریوش فرهنگ، با هنرمندی نفیسه روشن و (با معرفی) امیرعلی تکیه به ایفای نقش پرداخته اند.


در «درساژ» به کارگردانی پویا بادکوبه نیز علی مصفا، شبنم مقدمی، هوشنگ توکلی، علیرضا ثانی‌فر، علیرضا آقاخانی، سیامک ادیب، جلال فاطمی، بازی کرده اند. این فیلم نیز مضمونی اجتماعی دارد و محوریت داستانش درباره دختری ۱۶ ساله است.


همانطور که در ابتدای متن اشاره شد «قانون مورفی» فعلاً در صدر جدول فروش هفتگی قرار دارد ولی از شواهد و قراین مشخص است که مخاطبان چندان با ساخته جدید رامبد جوان ارتباط برقرار نکرده اند و حتی فروش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی این فیلم آن هم در عرض شش روز نمی تواند ملاک خوبی برای امیدواری به ادامه موفقیت این فیلم در گیشه باشد.


«قانون مورفی» ۳۶ سینما در تهران و ۶۱ سینما در شهرستان ها در اختیار دارد.


«مارموز» پس از چهار هفته صدرنشینی حالا با فروش ۹۳۶ میلیون تومانی اش از در عرض یک هفته در رتبه دوم پرفروش ها قرار دارد. ساخته کمال تبریزی هم جزو فیلم هایی است که با افت فروش مواجه شد. این فیلم با ۱۱۶ سالن در کشور نسبت به سایر فیلم های روی پرده همچنان رکورددار است. مجموع گیشه «مارموز» ظرف امروز و فردا از مرز پنج میلیارد تومان نیز عبور خواهد کرد.


«بمب؛ یک عاشقانه» پس از افزایش فروشی که در هفته چهارم داشت حالا در پایان هفته پنجم اکرانش حدود ۳۳۰ میلیون تومان کمتر فروخته است. ساخته جدید پیمان معادی برخی از سینماهایش را از دست داده و افت فروش این فیلم نمی تواند به این مسئله بی ارتباط باشد. در حال حاضر ۳۲ سینما در تهران و ۵۵ سینما در شهرستان ها نمایش این فیلم را برعهده دارند. مجموع فروش «بمب…» پس از ۳۴ روز نمایش حدود پنج میلیارد و ۵۶۹ میلیون تومان است.


پس از «بمب…» و با اختلافی تقریباً ۳۰ میلیون تومانی، فیلم «کلمبوس» در رتبه چهارم پرفروش های هفته قرار گرفته است. ساخته جدید هاتف علیمردانی در پایتخت سینمای چندانی را از دست نداده و به تعداد سالن هایش در شهرستان ها نیز سه سینما اضافه شده است. فروش این فیلم پس از ۳۴ روز نمایش به گفته پخش کننده اش از مرز سه میلیارد تومان نیز عبور کرده است.


«دزد و پری ۲» در هفته دوم اکرانش افزایش فروش قابل توجهی داشت و هم اکنون در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی قرار دارد. ساخته جدید حسین قناعت در حال حاضر ۳۸ سینما در تهران و ۴۸ سینما در شهرستان ها دارد و در چند روز آینده قرار است باز هم در چند شهر دیگر نیز روی پرده رود. مجموع فروش این فیلم پس از دو هفته نیم میلیاردی شده است.


«اتاق تاریک» در هفته ای که گذشت سینمای چندانی را از دست نداد، با این حال این فیلم در پایان هفته سوم اکرانش فروش پایین تری را به ثبت رساند. ساخته جدید روح ا… حجازی آنطور که مشخص است تا بعد از جشنواره فیلم فجر در گروه آزادی روی پرده خواهد ماند و پس از پایان برگزاری این فستیوال، فیلم سینمایی «سوءتفاهم» ساخته احمدرضا معتمدی جایگزین آن خواهد شد.


«اتاق تاریک» در مجموع سینماهای تهران و شهرستان ها حدود ۶۹۶ میلیون تومان فروش داشته است.


«پاستاریونی» که از هفته گذشته سینمای سرگروهش را از دست داده، حالا از فردا با ۱۵ سینما در تهران و ۴۴ سینما در شهرستان ها وارد هفته هفتم اکرانش می شود. هر چند با اکران فیلم های جدید این احتمال وجود دارد که از تعداد سینماهای ساخته سهیل موفق باز هم کاسته شود.


فروش کل «پاستاریونی» به گفته پخش کننده اش به دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.


پس از «پاستاریونی» و با اختلافی فاحش، فیلم سینمایی «میلیونر میامی» در رتبه هشتم جدول فروش هفتگی قرار دارد. فیلم مصطفی احمدی تقریباً نصف هفته قبل خود فروخت. این فیلم کمدی این روزها ۱۳ سینما در تهران دارد و همزمان با پایتخت، در ۲۷ سینمای شهرستان ها نیز در حال نمایش است. «میلیونر میامی» پس از ۳۴ روز اکران حدود یک میلیارد و ۱۹۱ میلیون تومان فروش داشته. میزان فروشی که به عنوان فیلمی کمدی برای سازندگانش یک شکست محسوب می شود.


«پیشونی سفید ۲» ۸۷ روز از اکرانش می گذرد و هم اکنون ۱۳ سالن در پایتخت و ۲۱ سینما در شهرستان ها اکران آن را برعهده دارند. این فیلم با موضوع کودک و نوجوان در مجموع سینماهای تهران و شهرستان ها حدود چهار میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان فروخته است. ساخته جواد هاشمی در رتبه نهم جدول فروش هفتگی قرار دارد.


«مغزهای کوچک زنگ زده» پس از ۱۰۱ روز اکران در حال حاضر در هفت سینمای تهران و ۱۰ سینمای شهرستان ها نمایش دارد. فروش کل ساخته هومن سیدی در سایت سینما تیکت حدود ۱۲ میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان اعلام شده است.


«وای آمپول» در تهران تنها سینما میلاد را در اختیار دارد. ۱۷ سینما در شهرستان ها نیز نمایش این فیلم را برعهده دارند. فروش کل فیلم علیرضا محمودزاده پس از ۵۵ روز نمایش حدود یک میلیارد و ۵۰۵ میلیون تومان است.


«هزارپا» پس از ۱۷۰ روز نمایش در هفته ای که گذشت با سینماهای تحت اختیارش حدود ۳۲ میلیون تومان دیگر فروخت. ساخته ابوالحسن داودی در تهران به صورت تک سانس در پردیس باغ کتاب در حال نمایش است. این فیلم کمدی در هشت سینمای شهرستان ها نیز نمایش دارد. فروش کل «هزارپا» در سایت سینما تیکت حدود ۳۷ میلیارد و ۹۲۲ میلیون تومان درج شده است.


«آستیگمات» با شش سینما در تهران و ۱۰ سینمای شهرستان ها فروش چندانی ندارد و بزودی اکرانش در همین سینماهای محدود نیز به پایان می رسد. ساخته مجیدرضا مصطفوی پس از ۴۸ روز اکران در مجموع حدود یک میلیارد و ۶۰۱ میلیون تومان فروخته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------