آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

مهدی نادری فیلم «اکس چنج» را می‌سازد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مهدی نادری با ارائه توضیح‌هایی درباره‌ی فیلم‌نامه جدیدش «اکس‌ چنج»، گفت: به تازگی این فیلم‌نامه را تمام کردم و برای ساخت آن مشغول مذاکرات با دو، سه گروه به عنوان تهیه کننده و سرمایه‌گذار هستم. با هر گروهی که شرایط بهتری داشته باشد کار را آغاز می‌کنیم.

 این کارگردان و فیلم‌نامه نویس که با ایسنا گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: بنا به شرایط داستانی، فیلمبرداری «اکس چنج» باید اردیبهشت ماه باشد. تم فیلم‌نامه جاه طلبی‌ها و نوکیسگی است البته با رویکرد طنز _ اجتماعی.

او گفت که در نظر دارد برای این فیلم نیز با یک تیم جوان همکاری کند و شخصیت پردازی در این داستان تلفیقی از شخصیت‌های جوان و میانسال را می‌طلبد.

این کارگردان با بیان اینکه "سال‌هاست بر روی فیلمنامه دیگری به نام «تیغ کهنه» کار می‌کند و مراحل بازنویسی آن نیز به تازگی تمام شده است" افزود: در حال حاضر برای ساخت «تیغ کهنه»  برنامه زمان‌بندی دارم که امیدوارم بعد از «اکس چنج» کلید بخورد.

مهدی نادری گفت: فیلمنامه «تیغ کهنه» طنز نیست و یک داستان قهرمان محور است. این در حالیست که داستان‌های قهرمان محور در سینمای ایران مغفول مانده است؛ در دوره‌ای قهرمان، عزم و اراده و تلاش و نبردی که برای رسیدن به هدفش می‌کرد، در سینمای ما شاخص بود اما شاید تحت تاثیر زمانه و رویکردهای ناتورالیستی یا دیگر ژانرهاست که قهرمان با اراده و فضیلت جای خود را با شهروند خاکستری و سردر گم عوض کرده است.

او در پایان افزود: «سامورائی در برلین» در مراحل فنی، ساخت موسیقی و تیتراژ و صداگذاری است. در حال حاضر "مسعود سخاوت‌دوست" مشغول ساخت موسیقی است. «سامورائی در برلین» برای مردم و با عشق آن‌ها ساخته شده است و امیدوارم بزودی آن را اکران عمومی کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------