تام کروز با دو «ماموریت غیرممکن» می‌آید



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,تام کروز

تام کروز و کریستوفر مک‌کوری,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,اخبار سینمای جهان کریستوفر مک‌کوری دو قرارداد پشت سر هم برای ساخت دو فیلم دیگر از مجموعه «ماموریت غیرممکن» امضا می‌کند.

به گزارش مهر ، سازنده «ملت سرکش» و «فال‌آوت» به زودی قرارداد ساخت دو فیلم دیگر از مجموعه «ماموریت غیرممکن» ‌را امضا می‌کند.

کریستوفر مک‌کوری قرار است نویسندگی و کارگردانی هر دو فیلم را برعهده بگیرد.

وی که نویسنده-کارگردان «ملت سرکش» و «فال‌آوت» دو فیلم اخیر از مجموعه فیلم‌های اکشن و پرفروش «ماموریت غیرممکن» با بازی تام کروز بود، در شرف امضای قراردادی برای ساخت دو فیلم دیگر از این مجموعه است.

انتظار می‌رود در حالی که مک‌کوری فیلم‌های سوم و چهارم خودش از این مجموعه را جلوی دوربین می‌برد، مثل فیلم‌های پیش، تام کروز در قسمت هفتم و هشتم این مجموعه هم حضور داشته باشد.

تام کروز در این فیلم‌ها در نقش مردی پرقدرت به نام اتان هانت ظاهر شده که فردی برای انجام ماموریت‌های جهانی است.

مک‌کوری نخستین بار فیلم پنجم این مجموعه را در سال ۲۰۱۵ با نام «ملت سرکش» ساخت که ۶۸۲ میلیون دلار فروش کرد و تنها فیلمساز در تاریخ این مجموعه شد که با ساخت فیلم «فال‌آوت» ‌کارگردانی دو قسمت از این مجموعه فیلم‌ها را انجام داد.

این فیلم سال ۲۰۱۸ اکران شد و ۷۹۱ میلیون دلار فروش کرد. در حالی که تام کروز همه صحنه‌های بدل کاری فیلم را نیز خودش انجام داده بود، با شکستن مچ پای وی، ساخت فیلم مدتی به تعویق افتاد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های سال استودیوی سازنده‌اش هم شد و حتی یکشنبه گذشته در مراسم جوایز منتخب منتقدان جایزه هم برد.

موفقیت فیلم «فال‌آوت» موجب شد که بسیاری از استودیوهای ساخت فیلم برای همکاری با مک‌کوری ابراز علاقه کنند و حتی کمپانی وارنر برادرز سعی کرد که وی را به پروژه‌های دنیای ابرقهرمانی دی‌سی جذب کند؛ اما به نظر می‌رسد این کارگردان قصد دارد به همکاری با دوست و همکارش تام کروز ادامه دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------