مسعود صادقلو: فوتبالیست‌های فعلی سوسول هستند!



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مسعودصادقلو

خواننده محبوب نسل جوان به خبرورزشی گفت: از آنجایی که اکثر رفقایم پرسپولیسی هستند خیلی‌ها فکر می‌کنند من هم طرفدار پرسپولیس هستم.

به گزارش خبرآنلاین، مسعود صادقلو یکی از آن خواننده‌های جوانی است که به تازگی مجوزهای رسمی برای برگزاری کنسرت را از وزارت ارشاد گرفته و قصد دارد به زودی اولین کنسرتش را برگزار کند. صادقلو در بچگی کشتی‌گیر بوده و چند سالی در این رشته فعالیت می‌کرد، اما با ادامه فعالیت در موسیقی کشتی را کنار گذاشت تا به طور حرفه‌ای موسیقی را دنبال کند.

مسعود از دوران کودکی علاقه زیادی به فوتبال داشته و به شدت این ورزش را دنبال می‌کرد، ولی در حال حاضر به دلیل مشغله کاری کمتر اخبار فوتبال را پیگیری می‌کند. با این حال بازی‌های تیم ملی را هیچ وقت از دست نمی‌دهد. صادقلو همچنین دوستان فوتبالی زیادی دارد که در نوع خود جالب است. گفت‌وگوی ما با این خواننده جوان را در ادامه می‌خوانید.

* چقدر اهل ورزش هستید؟
به طور کلی خیلی به ورزش علاقه دارم. هم ورزش کردن و هم دنبال کردن رویدادهای ورزشی برایم جذاب است. در دوران کودکی کشتی کار می‌کردم، ولی به دلیل علاقه بیشتر نسبت به موسیقی به سمت این رشته رفتم. ضمن اینکه من هم مثل اکثر مردم در دوران کودکی‌شان در کوچه و خیابان فوتبال بازی می‌کردم، ولی راستش را بگویم خیلی در حال حاضر فرصت پیگیری فوتبال را ندارم، چون مشغله کاری‌ام بسیار زیاد است، ولی در جریان اتفاقات قرار می‌گیرم.

* پرسپولیسی هستی یا استقلالی؟
واقعاً هیچ کدام. هر دو تیم بزرگ و پرطرفدار هستند و من احترام زیادی برایشان قائلم. البته، چون اکثر رفقایم پرسپولیسی هستند خیلی‌ها فکر می‌کنند من هم طرفدار پرسپولیس هستم، ولی این‌طور نیست؛ مثلاً فرهاد مجیدی را هم خیلی دوست دارم و یا ناصرخان حجازی که خدا رحمت‌شان کند.

* شنیدیم رفقای فوتبالی زیادی داری...
بله، بسیاری از دوستانم از فوتبالیست‌های قدیمی یا بازیکنانی که در حال حاضر بازی می‌کنند، هستند؛ مثلاً علی دایی، علی انصاریان، مهرداد میناوند، علی کریمی یا مهدی طارمی و محسن مسلمان که از دوستان بسیار خوب و نزدیک من هستند.

* فکر می‌کنی کدام یک از آن‌ها به کنسرتت بیایند؟
اول باید بگویم من به تازگی مجوز گرفتم و در حال آماده کردن مقدمات لازم برای برگزاری کنسرت هستم. هر کدام از این دوستان به کنسرت من بیایند باعث افتخار بنده است و خیلی خوشحال می‌شوم. محسن مسلمان را که مطمئن هستم می‌آید. راستش علی دایی به من قول داد که به کنسرتم بیاید. علی‌آقا به من علاقه دارد و آهنگ‌هایم را گوش می‌دهد. مخصوصاً آهنگ برگرد دوباره که مورد علاقه علی دایی داست. هرچند خیلی‌ها دوست دارند علی دایی به کنسرت‌شان بیاید، ولی خب امکانش نیست، چون مشغله کاری زیادی دارند.

* اگر بخواهی از بازیکنان حال حاضر کسی را به کنسرتت دعوت کنی، آن فرد کیست؟
راستش دوست دارم علیرضا بیرانوند و اشکان دژاگه را به کنسرتم دعوت کنم، چون از لحاظ فنی و اخلاقی خیلی آن‌ها را دوست دارم.

* بازی‌های جام ملت‌های آسیا را دنبال می‌کنی؟
بله، مگر می‌شود دیدارهای تیم ملی را ندید. به نظرم تیم ملی خوب و قدرتمندی داریم و خدا را شکر دو دیدار اول را مقتدرانه پیروز شدیم. امیدوارم بازی با عراق را هم ببریم تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شویم.

* تیم ملی می‌تواند قهرمان شود؟
به نظرم پتانسیل قهرمان شدن را داریم و اگر اتفاق خاصی نیفتد به فینال می‌رسیم و عنوان قهرمانی را به دست می‌آوریم.

* ستاره تیم ملی در این رقابت‌ها کدام بازیکن است؟
به نظرم طارمی، سردار و بیرانوند ستاره‌های ما در جام ملت‌های آسیا هستند. هر چند سایر بازیکنان هم باکیفیت هستند و توانایی بالایی دارند. یکی از نکات مثبت این تیم ملی یک‌دست بودن و همدلی کل تیم است که می‌تواند در راه قهرمانی کمک زیادی به ما کند.

* به نظرت از مهاجمان تیم ملی کسی می‌تواند آقای گل جام ملت‌های آسیا شود؟
احتمالش کم نیست. هم مهدی و هم سردار توانایی آقای گل شدن را دارند، ولی به نظرم شانس سردار برای آقای گلی بیشتر از طارمی است، چون انگیزه بسیار زیادی برای درخشش و گلزنی در این رقابت‌ها دارد و می‌تواند آقای گل آسیا شود.

* به غیر از ایران کدام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند؟
فکر می‌کنم ژاپن، کره و عربستان رقبای ایران برای کسب جام قهرمانی در آسیا باشند.

* صحبت از سردار شد، بعد از خداحافظی او عده‌ای معتقد بودند دیگر نباید به تیم ملی دعوت شود.
دقیقاً نمی‌دانم علت خداحافظی سردار آزمون چه بود، ولی آن‌طور که شنیدم به دلیل فحاشی‌های یک عده به خانواده سردار، او تصمیم به خداحافظی گرفت. به نظرم کسی که BOLD می‌شود و به پیراهن تیم ملی می‌رسد باید به خاطر منافع ملی، یکسری مسائل را تحمل کند. ضمن اینکه فحاشی تحت هر شرایطی زشت است و نباید این اتفاق رخ دهد، خصوصاً اینکه توهین به خانواده آدم باشد. خط قرمز هر انسانی خانواده اوست. فوتبال برعکس موسیقی است. در فوتبال اگر ۱۰ تا گل بزنی و فقط یک پاس اشتباه بدهی که باعث گل خوردن تیمت بشود، نابودت می‌کنند، ولی در کار ما اگر چند آهنگ خوب ارائه کرده باشید و مردم دوست داشته باشند در صورت خواندن یک کار بد مردم چشم‌پوشی می‌کنند و از کنار آن می‌گذرند.

* به نظرت جای چه کسی در فوتبال ما خالی است؟
علی کریمی اعجوبه فوتبال بود و همیشه و در هر حالتی جایش در فوتبال ایران خالی است. ضمن اینکه به نظرم همین حالا کریم باقری بهتر از خیلی از فوتبالیست‌های کنونی است و می‌تواند در لیگ برتر بازی کند.

* انگار دل خوشی از فوتبالیست‌های فعلی نداری.
راستش فوتبال دیگر مثل سابق نیست. قدیم‌ها فوتبالیست‌ها مثل یک مبارز بودند و می‌جنگیدند. سرشان را جلوی توپ می‌گذاشتند، ولی الان این‌طور نیست و فوتبالیست‌ها سوسول شده‌اند؛ مثلاً رونالدو بیرون از زمین آدم فانتزی به حساب می‌آید. از لحاظ تیپ، استایل و نحوه زندگی‌اش فوق‌العاده است، ولی در زمین مثل یک گلادیاتور رفتار می‌کند و تا آخرین نفس می‌جنگد.

به نظرم این گلادیاتور بودن و این جنگیدن را فوتبالیست‌های ایرانی رعایت نمی‌کنند؛ مثلاً من یک رفیق فوتبالیست داشتم که نمی‌خواهم اسمش را بگویم، ولی او همه کاری می‌کرد و کلاً دنبال حاشیه بود و اصلاً نحوه زندگی‌اش به فوتبالیست‌های حرفه‌ای نمی‌خورد، ولی من خودم اهل هیچ چیزی نیستم. به همین خاطر همیشه به او می‌گفتم من باید به جای تو فوتبالیست می‌شدم. خودم به شخصه رونالدو را خیلی دوست دارم و در همه زمینه‌ها الگویم است. البته فکر می‌کنم اگر بازیکنان فعلی اینستاگرام و فضای مجازی را کنار بگذارند و کمتر از آن استفاده کنند بیشتر پیشرفت می‌کنند.

* برای دیدن بازی‌های تیم ملی به امارات نمی‌روی؟
دوست داشتم این اتفاق می‌افتاد، ولی به دلیل مشغله زیاد امکانش نیست. برای جام جهانی ۲۰۱۸ هم قصد داشتم به روسیه بروم، ولی باز هم نشد، ولی هر طور شده برای جام جهانی ۲۰۲۲ به قطر می‌روم، در واقع به سفر قطر خواهم کرد (باخنده).

* در مورد ورود بانوان به ورزشگاه چه نظری داری؟
حق طبیعی آنهاست و باید این اتفاق بیفتد. به نظرم مسئله خیلی ساده و پیش پا افتاده است.

* دوست داری روزی برای تیم ملی آهنگ بخوانی؟
این اتفاق ویژه‌ای خواهد بود. افتخار بزرگی است سرود تیم ملی را بخوانم و دوست دارم با ایده‌هایی که در ذهن دارم این کار را اجرا کنم. اگر برای جام جهانی بعدی به من پیشنهاد شود با کمال میل آن را قبول می‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------