آخرین وضعیت فیلمبرداری «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال نون.خ

سازندگان سریال «نون.خ» در حالی تصویربرداری را ادامه می‌دهند که بارش برف و سرمای شدید، گروه را با دشواری‌هایی مواجه کرده است. .

به گزارش تسنیم،  مجموعه تلویزیونی «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی که برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما آماده می‌شود، از اواخر آذر مراحل تصویربرداری را آغاز کرده است. این در حالی است که با بارش برف و استقرار سامانه هوای سرد در منطقه لوکیشن، گروه با تلاش مضاعفی کار ضبط تصاویر را پیش می‌برند.

تدوین همزمان مجموعه را نیز امیرشیبان خاقانی پیش می‌برد. در سکانس‌های دیروز(یکشنبه ۳۰ دی) که در یک قنادی ضبط شد، سعید آقاخانی در نقش نوری و محمدزارع زاده در نقش رضا قناد بازی داشتند. تاکنون بیش از ۳۰ درصد تصویربرداری انجام شده است.

سعیدآقاخانى، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبدالهى، نعیمه نظام دوست، سیروس میمنت، على صالحى، پاشا جمالى، نسرین مرادى، هدیه بازوند، ندا قاسمى، علیرضا ابراهیمی، صبا ایزدپناه، شیدا یوسفى، وحید قاضى زاهد، سیروس سپرى، صابر ناصرى، علیرضاحنیفى، وریا امینی، عابدین رضایی، رضا پشابادی، کیوان شیخ احمدی، افشین ملکی، کاظم نوربخش، حسین مرادی، بهاالدین عزیززاده، سیدحسین موسوی، محمد زارع زاده، حسین بوربوری، پرویز کولیوند، رضا رشیدی، ماشاالله بروایی و ... از جمله بازیگران اصلی این سریال نوروزی هستند. بزودی بازیگران شناخته شده دیگری نیز به این مجموعه خواهند پیوست.

فیلمنامه سریال نیز توسط امیر وفایی به نگارش درآمده است. این مجموعه تلویزیونی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای پخش در ایام نوروز ۹۸ از شبکه یک سیما تولید می‌شود.

آقاخانی پیش از این در تلویزیون کارگردانی سریالهای «عید امسال»، «زن بابا»، «راه در رو»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، «دزد و پلیس»، «خروس»، «روزهای بد، به‌در»، «بیمار استاندارد» و «شب عید» را به عهده داشته که اغلب از جمله سریالهای پربیننده سیما بوده‌اند. «نون.خ» یازدهمین سریال اقاخانی در مقام کارگردان محسوب می‌شود. فرجی نیز پیش از این سریال «لژیونر» را تهیه کرده است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال نون.خ

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال نون.خ

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال نون.خ

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال نون.خ

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------