روزهای پرنوسان عموجواد!



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ساعتی بعد از مسابقه فوتبال یک شنبه‌شب ایران و عمان، ویدئویی از صحبت‌های عجیب جواد خیابانی منتشر شد که در آن، از شعور بالاتر ایرانی‌ها نسبت به عمانی‌ها می‌گفت. صحبت‌های او که ابتدا در توفان خبری اتفاقات مسابقه گم شد، با خوابیدن جو اخبار فوتبال، عصر دیروز به ترند شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد. بسیاری از کاربران معتقد بودند تنها به واسطه ملیت افراد، نمی‌توان انگ شعور کمتر به آن‌ها زد و بسیاری نیز این صحبت‌ها را خودبرتربینی، توهین به مردم عمان و جلوه‌ای از ناسیونالیسم افراطی این مجری تلویزیون دانستند. با مشاهده ویدئو هم خطای خیابانی واضح است؛ به نظر می‌رسد او که گویی استفاده از واژه «شور» را بدون استفاده از واژه «شعور» نامأنوس می‌داند، قافیه را ادامه می‌دهد و...  

  
جواد خیابانی که این روزها با «فوتبال آسیایی» حضوری ثابت روی آنتن دارد، کارنامه پرنوسانی در این برنامه داشته است. در روزهای اول جام ملت‌ها، ماجراهایی مانند چیپس خوردن دخترک هوادار برای او پیش آمد و سوژه شبکه‌های اجتماعی شد. به علاوه ضعف آیتم‌سازی و جذابیت کلی برنامه‌اش در قیاس با برنامه میثاقی، مزید بر علت شده بود و جو را علیه «فوتبال آسیایی» سنگین‌تر کرده بود؛ به خصوص آن که از گذشته نیز جو منفی علیه او وجود داشت و بسیاری از مخاطبان، آماده بودند تا در گفتار و رفتار او گاف پیدا کنند.


این روند ادامه داشت تا صحبت‌های فوق‌العاده خیابانی علیه حرف های کی‌روش. 5 دقیقه حرف‌های تند و بغض او، به یکی از پربیننده‌ترین مونولوگ‌های چند ماه اخیر تلویزیون تبدیل شد و کامبک خارق‌العاده‌ای را برای او در افکار عمومی رقم زد. خیابانی با همین صحبت‌ها چند روزی روی بورس بود، تا این که فضای حمایتی از او، به فراموشی سپرده شد و اوضاع به منوال قبل بازگشت. حالا باز هم «فوتبال آسیایی» جذاب نیست، گزارشگرهای برنامه عملکرد مناسبی ندارند و برنامه به طور کامل در برابر «آسیا 2019» شکست خورده است. قیاس شعور عمانی‌ها و ایرانی‌ها هم که دیگر نورعلی‌نور بود. انگار عموجواد، بعد از هر بازگشت، باید حتماً یک گل به خودی بزند!

 

روزنامه خراسان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------