مردان سیاه پوش ۳ با چاشنی کمدی و تخیل راهی سینما‌ها می‌شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مردان سیاه پوش

 دیدترین تصاویر از فیلم سینمایی "مردان سیاه پوش" سه که به نوعی اسپین آف نسخه اصلی محسوب می‌شود از سوی گمپانی سونی اینترتیمنت منتشر شد.


"کریس همورث" بازیگر مطرح هالیوود که بازی در آثار پرفروشی همچون مجموعه فیلم های "ثور" و "انتقام جویان" به ایفای نقش پرداخته نقش اصلی فیلم سینمایی "مردان سیاهپوش" را ایفا می کند.


به تازگی ربکا فرگوسن برای بازی در فیلم "مردان سیاه‌پوش" به این پروژه پیوسته است. فرگوسن این روزها اکران فیلم سینمایی "ماموریت غیر ممکن ۶" را در چرخه اکران دارد. این فیل توانسته در اولین هفته از اکران صدرنشین باکس آفیس باشد.


فیلم سینمایی "ماموریت غیر ممکن ۶" با نام فرعی "سقوط" و با بازی "تام کروز" در نخستین هفته از اکران بین المللی خود در سینما‌های امریکای شمالی با فروشی معادل ۶۱.۸ میلیون دلار صدرنشین شد.

تسا تامپسون، اما تامپسون، لیام نیسون، کمیل نانجیانی و راف اسپال از دیگر بازیگرانی هستند که در کنار همورث و فرگوسن در فیلم سینمایی "مردان سیاه پوش" به ایفای نقش می پردازند.
 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مردان سیاه پوش


نگارش فیلمنامه اسپین آف مردان سیاه پوش را "مت هالاوی" و آرت مارکوم برعهده داشته کارگردانی این ای اثر سینمایی را اف. گری گری انجام داده است.

نسخه فرعی فیلم سینمایی "مردان سیاه پوش" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از تاریخ چهاردم ماه ژوئن سال آینده میلادی آغاز خواهد کرد.

 

 میزان

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------