آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

آغاز تصویربرداری فوق لیسانسه‌ها پس از تعطیلات نوروز



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,فوق لیسانسه ها

تصویربرداری سریال «فوق لیسانسه‌ها» سروش صحت پس از تعطیلات نوروز در تهران شروع می‌شود.

 به گزارش میزان،  رضا جودی تهیه‌کننده این سریال که پیش‌تولید آن از اول اسفندماه ۹۷۷ شروع کرده و این روز‌ها مشغول انتخاب بازیگر جدید برای بازی در سریال است گفت: با پایان کار سروش صحت، پیش‌تولید سریال «فوق لیسانسه‌ها» از اول اسفندماه شروع شده واقای صحت این روز‌ها مشغول نگارش طرح جدید این مجموعه است.

وی افزود: تمامی بازیگران دو فصل «لیسانسه‌ها» در «فوق لیسانسه‌ها» بازی دارند. البته با توجه به تغییرات فیلم‌نامه چند شخصیت جدید نیز به کار افزوده می‌شوند که این روز‌ها مشغول انتخاب آن‌ها هستیم.

جودی زمان شروع تصویربرداری «فوق لیسانسه‌ها» را پس از پایان تعطیلات نوروز عنوان کرد و گفت: در نظر داریم پیش‌تولید کار را در فرصت باقی‌مانده پیش برده و لوکیشن‌های اصلی کار که چند خانه هستند را انتخاب کنیم تا پس از پایان تعطیلات نوروز تصویربرداری در تهران شروع شود.

مجموعه «فوق لیسانسه‌ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی است و هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه‌نصیری، فرید شهریاری که در فصل نخست این مجموعه بازی داشتند در این فصل نیز شرکت دارند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------