کلیپی که باز هم برای حمید هیراد حاشیه ساخت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,حمیدهیراد

حمید هیراد در ماه‌های اخیر حاشیه‌های بسیاری داشته است که بابت همه‌ این حاشیه‌ها شماتت شده و انصاف نیست که بابت اشتباه‌های دیگران تحت فشار قرار گیرد.

به گزارش صبا، این روزها فضای مجازی تحت تاثیر تیزری قرار گرفته که بار دیگر برای حمید هیراد خواننده موسیقی پاپ، حاشیه‌ساز شده است. این ویدیو می‌خواهد ثابت کند که کلیپ اثر جدید این خواننده با نام «خاتون»، کُپی برداری از کلیپِ یک گروه از کشور کُره با نام "bts" است.

در همین باره حامد حسین‌زادگان مدیر روابط عمومی شرکت آوازی نو، می‌گوید: اثر جدید حمید هیراد با نام «خاتون» چند روزی است که منتشر شده است. ما برای این قطعه هرگز کلیپی نساخته‌ایم. آنچه در فضای مجازی منتشر شده تیزری است که برای کنسرت آذرماه حمید هیراد به یک کارگردان سفارش داده‌ایم.

او ادامه می‌دهد: کارگردانی که ما برای ساخت تیزر انتخاب کرده‌ایم با الهام از کلیپِ یک گروه کُره‌ای تیزر را ساخته است. این کارگردان از ایده‌های گروه کُره‌ای الهام گرفته، اما تمام صحنه‌های تیزرِ هیراد را خودش فیلمبرداری کرده و ساخته است.‌ در دنیای تیزر سازی این الهام‌ها معمول است. هدف تیزری که ما ساخته‌ایم با کلیپی که گروه کُره‌ای ساخته کاملا فرق می‌کند.

از صحبت‌های مدیر روابط عمومی شرکت آوازی نو اینگونه برمی‌آید که مسئولیت ساخت این کلیپ برعهده‌ی کارگردان اثر است. اما چرا در فضای مجازی باز هم حمید هیراد مورد هدف قرار گرفته است؟ این همان پرسشی است که برای رسیدن به پاسخش باید با دقت بیشتری به ماجرا نگاه کرد.

نکته‌ جالب دیگر اینکه، شرکت آوازی نو این بار منفعل عمل نکرده و در مقابل حاشیه‌ ایجاد شده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرده که مسئولیتِ ساخت این تیزر برعهده‌ کارگردان است. مسئولان این شرکت پس از اینکه متوجه شباهت‌های تیزرِ سفارش‌داده‌شان با کلیپِ گروه کُره‌ای می‌شوند این تیزر را از خروجی‌های سایتشان و صفحه اینستاگرام‌شان بر می‌دارند.

اینجا باز هم یک نکته‌ی مغفول وجود دارد و آن هم اینکه؛ چرا سخنان کارگردانِ این تیزر و اطلاعیه‌ی شرکتِ سفارش دهنده‌ی تیزر در هیچ‌کجا دیده نشد؟ بازنگریِ کاملی از تمام اتفاق‌های افتاده برای حمید هیراد، این نکته را اثبات می‌کند که در برخی موارد او مقصر بوده و بابت تمام تقصیرهایش شماتت هم شده و تاوانشان را هم پرداخت کرده است. اما از انصاف به دور است که این خواننده را برای کاری که نکرده شماتت کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------