آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

اکران نخست محصول نتفلیکس در سینماها!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,اکران نخست محصول نتفلیکس در سینماها

به گزارش بانی فیلم،  کمپانی نتفلیکس که از بزرگ‌ترین و مهمترین تهیه کنندگان سینما وتلویزیون در سال‌های اخیر است سرانجام کوتاه آمد و حاضر شد فیلم جدید جین کمپیون را تهیه کرده و ابتدا در سالن سینماها نمایش دهد! به گزارش بانی‌فیلم، کمپانی نتفیلیکس که در دو – سه سال اخیر بر سر نمایش ندادن محصولاتش در سینماها، نزاعی را با جشنواره کن به راه اندخته بود، سرانجام تسلیم شد!

 

این کمپانی پیش از این فیلم‌های تولیدی خود را مستقیم برای مشترکان آبونه‌های خود از طریق شبکه تلویزیون پخش می‌کرد.

 

نتفیلیکس حالا و با تهیه فیلم جدید جین کمپیون فیلمساز زن استرالیایی و تنها برنده زن نخل طلا، قرار است این فیلم ابتدا در سالن سینماها اکران کند.

 

قرار است بزودی فیلمبرداری شروع شده و اطلاعات بیشتری دراختیار رسانه ها قرارداده شود.

برخی از کارشناسان سینما پیش بینی می‌کنند که این فیلم به احتمال زیاد سال آینده در مسابقه جشنواره کن ۲۰۲۰ خواهد بود و بدین ترتیب کمپانی نتفیلیکس با جشنواره کن آشتی خواهد کرد!

 

امسال جشنواره کن به شرطی حاضر شده بود، فیلم مارتین اسکورسیزی «مرد ایرلندی» را بپذیرد که نتفیلیکس، تهیه‌کننده این فیلم را قبل از پخش ماهواره‌ای در سینماهای فرانسه به نمایش بگذارد. اما مقامات این کمپانی با فستیوال کن به نتیجه‌ای نرسیدند و سرانجام جشنواره کن از خیر نمایش فیلم «مردایرلندی» ساخته مارتین اسکورسیزی گذشت اما اینکه آیا این فیلم به جشنواره ونیز خواهد رفت یا نه هنوز مشخص نیست.

 

شاید «مرد ایراندی» هم سرنوشتی مشابه «روما» ساخته آلفونسو کوارون اتفاق افتاد که سال گذشته توانست جایزه شیر طلای جشنواره ونیز را به دست آورد.

 

جین کمپیون در سال ۱۹۹۳ برای ساخت فیلم «پیانو» توانست جایزه نخل طلا را بگیرد. او تنها سینماگر زن است که توانسته این جایزه را دریافت کند.

 

جین کمپیون نخستین بار با فیلم کوتاهش به جشنواره کن راه یافته بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------