آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رضا رشیدپور دوباره «حالا خورشید» را اجرا می‌کند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,برنامه حالا خورشید

«حالا خورشید» بعد از غیبت چند ماهه و حرف و حدیث‌های بسیار اواسط تابستان به آنتن برمی‌گردد.

به گزارش تسنیم، سال گذشته بود که بیست و دوم اسفندماه آخرین قسمت «حالا خورشید» روی آنتن رفت و عوامل اعلام کردند که تابستان دوباره با سری جدید برمی‌گردند. اما حرف و حدیث‌های حذف رشیدپور از تلویزیون و خبری از کارگردانی او در فیلم سینمایی «در رادار بمانید» یک فضای جدیدی از حاشیه‌ها را کلید زد. آیا رشیدپور هم از تلویزیون حذف شده و یا «حالا خورشید» دیگر رنگِ آنتن را نخواهد دید.

در روزهای غیبت «حالا خورشید»،‌ «سلام صبح بخیر» روی آنتن رفت و قرار است این برنامه با «سلام عصر بخیر» در کنار «حالا خورشید» روی آنتن باشند. به عبارت بهتر از اواسط تابستان که برنامه رضا رشیدپور دوباره به آنتن برمی‌گردد همچون گذشته صبح‌ها روی آنتن خواهند بود و برنامه «سلام صبح بخیر» با نام جدید «سلام عصر بخیر» عصرها روی آنتن می‌رود.

صفحه برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» هم از پیش‌تولید فصل جدید این برنامه تلویزیونی خبر داده و قرار است این برنامه در فصل جدید با تجربه ساختاری متفاوت و افزودن شماری از روزنامه‌نگاران و کارشناسان رسانه به گروه خود، رضایت مخاطبانش را جلب کند. پیش از این، «حالا خورشید» با زمینه اجتماعی و فضایی فعال، با نشاط و جذاب از شنبه تا پنج‌شنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شد. برنامه‌ای که شامل بخش‌های مختلفی همچون بررسی روزنامه‌های روز کشور، گفتگو با مهمان، چراغ زرد، بورس ایده، بیلبورد و... است.

البته در فضای مجازی عنوان جدیدی برای این برنامه آورده‌اند که «مجله بامدادی» نام جدید برنامه رضا رشیدپور است اما بنابر پیگیری‌هایی که انجام شد این برنامه با همان نام «حالا خورشید» بعد از پیش تولید و طراحی ساختاری، عوامل کار در تلاشند حدوداً یک ماه و نیم دیگر به آنتن برگردند.

گفتنی است، برخی اعتقاد دارند یکی از دلایل عدم پخش و یا تعطیلی چند ماهه برنامه «حالا خورشید» مسئله بیماری رشیدپور بوده و همچنین مسائل مالی هم موجب این امر شده است اما عوامل برنامه اعلام کردند بعد از چند وقتی برنامه پرفشار روتین نیازمند یک تعطیلی چند ماهه و بازگشت با ساختار و تحقیق و پژوهش جدید بوده‌اند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------