ای‌بی‌سی پرونده «چگونه از مجازات قتل فرار کنیم» را بست



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,چگونه از مجازات قتل فرار کنیم

شبکه آمریکایی ای‌بی‌سی ساخت دنباله سریال درام جنایی و معمایی «چگونه از مجازات قتل فرار کنیم» How to Get Away with Murder را منتفی اعلام کرد.

 به گزارش بانی فیلم، طبق اعلام شبکه ای بی سی، فصل ششم سریال «چگونه از مجازات قتل فرار کرد» که از ۲۶ سپتامبر به پخش خواهد رسید، آخرین سیزن آن خواهدبود. سریالی که تاکنون نامزد ۲ جایزه گلدن گلوب، برنده ۱۰ جایزه و نامزد ۵۳ جایزه دیگر بوده است. شش فصل این سریال در قالب ۷۵ اپیزود ساخته شده است. این خبر تنها یک روز پس از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفت که اعلام شد شوندا ریمز یکی از تهیه کنندگان اصلی این سریال برای همکاری با نتفلکیس برای ساخت پروژه ای بزرگ که سال آینده میلادی به پخش خواهد رسید، از گروه سازندگان «چگونه از مجازات قتل فرار کنیم» جدا شده است.

اولین قسمت این سریال ۲۵ سپتامبر ۲۰۱۴ پخش شد وحالا با این تصمیم در سال ۲۰۲۰ پرونده آن بسته خواهد شد. این سریال ۸٫۲ از ۱۰ ستاره سایت IMDB را گرفته است.

وایولا دیویس بازیگر ۵۴ ساله آمریکایی-آفریقایی‌تبار و برنده جایزه اسکار به خاطر بازی در فیلم «حصارها» ساخته دنزل واشینگتن در سال ۲۰۱۶، در این سریال نقش اصلی را دارد و برای بازی در این سریال در شصت و نهمین دوره جایزه امی نامزد دریافت جایزه شد.

او در این سریال نقش یکی از استادان رشته حقوق و وکلای سرشناس به نام آنالیس کیتینگ در لس آنجلس را دارد که وکیل مدافع پرونده‌های جنایی است. همراهی گروهی از دانشجویان جاه‌طلب و باهوش رشته حقوق با او در رازگشایی از پرونده های مختلفف اتفاقات هیجان انگیز و پر استرسی را ایجاد می کند؛ تا جایی که گاه مسیر زندگی شان را عوض می‌کند.

خالق این سریال پیتر نوالک است که نگارش سریال هایی چون «آناتومی گِرِی» و «رسوایی» (Scandal) را به عهده داشته است.

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,چگونه از مجازات قتل فرار کنیم

 

اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,چگونه از مجازات قتل فرار کنیم

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------