کیانوش عیاری: به هیچ وجه زیر بار حذف بخش هایی از «کاناپه» و «خانه پدری» نخواهم رفت



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,کیانوش عیاری

کیانوش عیاری: «کاناپه» و «خانه پدری» یکی از دیگری کم مسئله تر است.

 کارگردان فیلم های سینمایی «کاناپه» و «خانه پدری» امیدوار است روزی برسد که این دو فیلم به دور از هر گونه حاشیه بتوانند در سینماها به نمایش درآیند.

اخیراً ابراهیم داروغه زاده (معاون سابق نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی) در گفت و گویی درباره عملکرد خود به فیلم های توقیفی هم پرداخت و گفت: «امروز دیگر فیلم‌های توقیفی دغدغه اصلی سینما نیستند و فضای مساعدی برای ساخت فیلم‌های انتقادی در سازمان سینمایی وجود دارد».

کیانوش عیاری در گفت وگو با بانی فیلم درباره صحبتهای او و سرانجام رفع توقیف فیلم هایش اظهار داشت: در چند ماه اخیر تولید سریال جدیدم با نام «۸۷ متر» سخت درگیرم کرده و تقریباً از همه اتفاقات و اظهارنظرهای مدیران بی خبر هستم. با این حال مانند همیشه به آینده فکر می کنم که این امکان فراهم شود که روزی مشکل «کاناپه» و «خانه پدری» رفع و هر دوی این فیلم ها به دور از هر گونه حاشیه ای بتوانند در سینماها به نمایش درآیند. فیلم هایی که یکی از دیگری کم مسئله تر هستند.

وی همچنین افزود: متأسفانه برای حل مشکل هر دو فیلم تاکنون هیچ تعاملی وجود نداشته است. ضمن اینکه اگر مانند قبل صحبت از حذف بخش های خاصی از هر دو فیلم مطرح باشد، به هیچ وجه زیر بار آن نخواهم رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------