یلدای تلویزیون ادامه‌دار است!



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,تلویزیون

اگرچه اعلام ویژه‌برنامه‌های شب یلدا، از شبی پربیننده برای تلویزیون حکایت داشت، بسیاری از برنامه‌ها آن‌طور که از قبل اعلام شده بود، محقق نشد تا حاشیه‌ها بعد و قبل از پخش، از خود برنامه‌ها فراگیرتر باشد.

به گزارش ایسنا، در حالی که تهیه‌کننده ویژه‌برنامه شب یلدا از چند روز قبل حضور محمدرضا گلزار را در این برنامه اعلام کرده بود، در روز ۳۰ آذر ماه اعلام شد که گلزار به این برنامه نمی‌آید. تهیه‌کننده هم در ادامه نامه‌ای منتشر کرد و در بخشی از آن توضیح داد: «روز گذشته خبر عجیب و خاصی درباره حضور دوست خوبم محمدرضا گلزار در برنامه منتشر شد. تیم سازنده از مدت‌ها پیش با محمدرضا عزیز در گفتگو بوده تا مقدمات حضورش در تلویزیون میسر بشود و این حضور را اتفاق مبارک و مثبتی می‌دانستیم اما روز گذشته برخی از افراد با اهداف کاملاً مشخص و با انتشار اخبار کذب و دروغ تلاش کردند که این مسیر را مختل کنند و یک رقم حیرت‌آور و دروغ را به عنوان بهای حضور این ستاره مطرح کردند که در نهایت با این نابرادری‌ها مانع اتفاقی مثبت در شب یلدای تلویزیون شدند.»

اما اتفاق دیگر در ویژه‌برنامه شب یلدای شبکه تهران، حاضر نشدن احسان کرمی به عنوان مجری بود و در نهایت مژده لواسانی بر صندلی اجرای برنامه «ناردونه» نشست؛ در حالی که شبکه تهران رسما از احسان کرمی به عنوان مجری برنامه نام برده بود، او برغم انتظار مخاطبان در لحظه آخر مقابل دوربین حاضر نشد و با انتشار مطلبی نوشت: «با توجه به دروغ‌پراکنی‌ها و حواشی به وجود آمده درباره دستمزد صد میلیونی آقای محمدرضا گلزار برای حضور در برنامه من در شب یلدا و تلاش یکی از مجریان برای عدم حضور ایشان که موفق هم بود از اجرای برنامه ویژه شب یلدا عذر خواهی می‌کنم. همچنین از دوست با معرفت محمدرضا گلزار سپاسگزار و عذرخواهم و تشکر فراوان دارم از مدیران شبکه پنج تلویزیون و تهیه‌کننده محترم آقای رضوی که تمام تلاششان را در جهت رفع مشکل کردند. اما با اجازه رقابت ناسالم را به اهلش می‌سپارم.»

جمله‌های احسان کرمی درباره‌ی رقابت ناسالم و همچنین تلاش یکی از مجریان برای حاضر نشدن گلزار در ویژه‌برنامه‌ شبکه تهران در حالی در این نامه عنوان شده و در فضای مجازی دست به دست می‌شود که بسیاری از کاربران تلاش می‌کنند گمانه‌زنی‌های خود را در این خصوص بازتاب دهند.

اما دیگر برنامه شب یلدای تلویزیون که با عنوان «مثبت یک» از شبکه اول سیما پخش شد، با اجرای علی ضیاء همراه بود. این برنامه هم از مهران مدیری به عنوان مهمان خود یاد کرده بود که در نهایت این مجری بازیگر در برنامه حاضر نشد و به گفت‌وگویی تلفنی بسنده کرد.

در این برنامه ضیاء خطاب به مدیری گفت: دوست داشتیم منت سر ما بگذارید و تشریف بیارید در برنامه در خدمت باشیم، مدیری نیز توضیح داد متاسفانه به علت فیلمبرداری فیلم سینمایی‌اش فرصت نداشته حضوری به برنامه بیاید.

دیگر ویژه برنامه شب یلدای تلویزیون با اجرای فرزاد حسنی از شبکه سه پخش شد و «حرف تو برف» نام داشت.

این برنامه با حضور بنیامین بهادری، خواننده پاپ و بازیگر فیلم در حال اکران «سلام بمبئی» همراه بود که لحظاتی قبل از حضورش مقابل دوربین، در فضای مجازی اینگونه عنوان شد که از پخش ترانه‌های این خواننده در تلویزیون جلوگیری شده است. این خبر وقتی حضور بنیامین در تلویزیون به صرف گفت‌وگویی کوتاه با مجری و گرفتن فال حافظ محدود شد، صحت یافت؛ ضمن اینکه این خواننده در بخشی از صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرد که اجازه اسم بردن از فیلم در حال اکرانش را ندارد. امروز هم جواد نوروزبیگی، تهیه‌کننده «سلام بمبئی» به این نکته اشاره کرد که بنیامین بخاطر این مسائل می‌خواست قهر کند و مقابل دوربین حاضر نشود.

«خندوانه» در شب یلدا، برنامه‌ای آرام و معمولی را روی آنتن فرستاد. برنامه رامبد جوان که عنوان شده است به دلیل اختلاف سازندگان با مالک عروسک جناب خان، از حضور این عروسک محروم مانده است، اتفاقی ویژه را برای مخاطبانش در طولانی‌ترین شب سال رقم نزد.

دیگر برنامه‌ای که به مناسبت شب یلدا و البته یک روز زودتر روی آنتن رفت، «۹۰» فردوسی‌پور بود. فردوسی‌پور در فضایی خارج از استودیوی «۹۰» این گفت‌وگو را انجام داده بود که حول موضوعاتی چون فوتبال، کن و اسکار می‌گشت. اما حاشیه پیش آمده برای این برنامه، یادآوری گفت‌وگوی پخش‌نشده فردوسی‌پور با ظریف بود و در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی این پرسش دست به دست می‌شد که چرا «شهاب حسینی، مجاز و جواد ظریف، غیرمجاز» است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------