اجرای لایو اکشن نقش سیمبا در «شیرشاه»



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,دونالد گلاور

ستاره و خالق سریال «آتلانتا» در نسخه غیرانیمیشنی یکی از محبوب ترین انیمیشن های تاریخ سینما، کنار یکی از صداپیشگان اصلی آن نقش آفرینی می کند..

به گزارش بانی فیلم، دونالد گلاور ستاره و خالق سریال «آتلانتا» در نسخه لایو اکشن فیلم «شیرشاه» کمپانی دیزنی نقش شخصیت سیمبا را ایفا خواهد کرد.

 

جان فاورو کارگردان «شیرشاه» روز جمعه این خبر را اعلام کرد و با فالوئرهای توییتری اش به اشتراک گذاشت. او عکسی از گلاور را منتشر کرد و نوشت: «خیلی منتظرم پادشاه شوم. #سیمبا»

 

او همچنین در توییتی دیگر اعلام کرد که جیمز ارل جونز یک بار دیگر نقش موفاسا را ایفا خواهد کرد. موفاسا پدر سیمبا است و ارل جونز در فیلم انیمیشن اصلی «شیرشاه» سال ۱۹۹۴ مسئولیت صداپیشگی این نقش را بر عهده داشت. فاورو عکسی از او گذاشت و نوشت: «مشتاق کار کردن با این افسانه هستم. #موفاسا»

 

بعد از موفقیت فیلم «کتاب جنگل» فاورو، این کارگردان بار دیگر با کمپانی دیزنی همراه شده تا نسخه لایو اکشن «شیرشاه» را بسازد. فیلم سال ۱۹۹۴ «شیرشاه» یکی از بزرگترین فیلم های انیمیشن تاریخ سینماست و توانسته از آن زمان تا به حال ۹۶۸٫۸ میلیون دلار فروش کند. این فیلم موفق به کسب دو جایزه اسکار بهترین آهنگ اوریجینال برای «Can You Feel the Love Tonight» و همچنین موزیک متن اوریجینال شد که هر دو اثر هانس زیمر بود.

 

در عین حال، «کتاب جنگل» هم فیلم موفق و پرفروشی بود و توانست بعد از روی پرده رفتن در ماه آوریل گذشته، ۹۶۵٫۸ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد. از دیگر فیلم های لایو اکشن دیزنی که بر پایه فیلم های انیمیشن نمادین گذشته ساخته شده اند می توان به «شریر»، «سیندرلا» و «دیو دلبر» سال آینده اشاره کرد که در آن اما واستون نقش دلبر را بازی می کند.

 

در نسخه لایو اکشن «شیرشاه» جف نیتنسون مسئولیت نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارد که به عنوان یکی از بهترین و نقطه اوج فیلم های انیمیشن دیزنی به حساب می آید.

 

ماه پاییز گذشته، کمپانی مارول فاورو را به خدمت گرفت تا به دنیای سینماتیک مارول بازگردد و در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» نقش هَپی هوگان را بازی کند. از سوی دیگر، گلاور هم اخیرا یک نقش بسیار بزرگ دیگر به دست آورد و قرار است در اسپین آف جدید «جنگ ستارگان» با تمرکز روی شخصیت هان سولو، نقش لاندو کالریسیان را بازی کند.

 

د رپ در ماه آگوست گزارش داده بود که فیلمسازان دنبال انتخاب کردن یک لاندوی جوان که میان هواداران محبوب است، هستند. شخصیت لاندو بسیار هوادار دارد و تا به حال در فیلم های «امپراتوری حمله می کند» و «بازگشت جدای» حضور داشته است. در فیلم اصلی، بیلی دی ویلیامز نقش لاندو را بازی کرده بود و او این نقش را در اپیزودهای «شورشیان جنگ ستارگان» و «گستره احمق ها» و «حمله به لوتال» هم ایفا کرده بود.

 

هنوز تاریخ اکرانی برای «شیرشاه» اعلام نشده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------