۲۱ سریال تلویزیونی جذاب، مهیج و برتر سال ۲۰۱۷ که باید حتما ببینید



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

همزمان با موفقیت تجاری فیلم های پرهزینه و دنباله دار، تماشاگران به سمت سریال های تلویزیونی متمایل شده اند. این موضوع سهم زیادی در کاهش فروش فیلم های در آینده نزدیک خواهد داشت. بر طبق گزارش اف ایکس استادی (FX study) در سال ۲۰۱۷ بیش از ۵۰۰ سریال تلویزیونی پخش خواهد شد که نسبت به تعداد آن ها در سال قبل (۴۵۵) رشد چشمگیری را نشان می دهد. این موضوع کار را برای کسانی که دوست دارند تمامی سریال های مهیجی که تولید می شود را تماشا کنند سخت خواهد کرد.

 

اما نگران کمبود وقت نباشید زیرا در ادامه مطلب به فهرستی از سریال های تلویزیونی مهیجی که باید حتما تماشا کنید اشاره شده است. در این فهرست اسم بیش از ۲۰ فیلم که در سال ۲۰۱۷ پخش خواهند شد آمده که بدون شک ارزش نگاه شما را خواهند داشت. ما ادعا نمی کنیم که این فهرست بهترین سریال های تلویزیونی امسال هستند اما سریال های موجود در این فهرست بدون شک توجه مردم را جلب خواهند کرد.

 

سریال “Emerald City”، شبکه ان بی سی، در حال پخش

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

برای تماشاگران امروزی سریال جدید شبکه ان بی سی با نام “Emerald City” که نسخه تلویزیونی فیلم کلاسیک «جادوی شهر اُز» (Wizard of Oz) به شمار می آید بسیار جذاب تر و غیرمنتظره تر از نسخه کلاسیک و سینمایی خود خواهد بود. این سریال تمامی اصول اساسی داستان نسخه سینمایی را در خود دارد اما بازیگران مختلفی در آن ایفای نقش کرده، داستان آن قهرمانانه تر بوده و در دورانی پر از خشونت در سرزمینی جادویی اتفاق می افتد. کارگردان هندی تارسم سینگ زندوار (Tarsem Singh Dhandwar) که ساخت فیلم های «آینه آینه» (Mirror Mirror) و «سلول» (The Cell) را در کارنامه خود دارد این سریال را کارگردانی می کند.

 

سریال تابو (Taboo)، شبکه فاکس، در حال پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

تام هاردی در نمایی از سریال «تابو»

 

تام هاردی نامزد دریافت جایزه اسکار که سال گذشته در فیلم های «بازگشته» (The Revenant) و «مکس دیوانه: جاده خشم» (Mad Max: Fury Road) ایفای نقش کرده بود در این سریال تلویزیونی نقش جیمز را بازی می کند که گاهی یک نجیب زاده لندنی است و گاهی یک فرد شرور. داستان فیلم در سال ۱۸۱۴ اتفاق می افتد و در مورد شخصی به نام جیمز است که بعد از ۱۰ سال اقامت در آفریقا به خانه باز می گردد. همه فکر می کرده اند که جیمز در آفریقا مرده است اما در کمال ناباوری وی ظاهر می شود و سعی دارد که از میراث پدرش در مقابل دشمنان او محافظت کند. جیمز به یکباره خود را در مواجهه با قدرتمندترین شرکت تجاری آن دوران یعنی کمپانی هند شرقی می بیند.

 

ریدلی اسکات کارگردان فیلم «بلید رانر» (Blade Runner) به عنوان تهیه کننده در این پروژه سریالی حضور دارد.

 

سریال “Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events”، شبکه نتفلیکس، آماده پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

نیل پاتریک هریس در نقش کُنت اولاف

 

در این سریال که بر اساس مجموعه داستان های پر فروش دانیل هندلر (Daniel Handler) ساخته شده در مورد شخصی به نام کُنت اولاف با بازی نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) است که اشتباهاً بعد از مرگ یک زن و شوهر در جریان یک آتش سوزی به عنوان سرپرست ۳ کودک آن ها انتخاب می شود. او نقشه ای برای تصرف اموال و املاکی که به این کودکان به ارث رسیده است می کشد که برای پیاده کردن آن باید چندین نقش متفاوت را بازی کند.

 

هندلر و هریس همراه با بَری ساننفلد (Barry Sonnenfeld) که قبلا تهیه کنندگی فیلم های «مردان سیاهپوش» (Men in Black) و «خانواده آدامز» (The Addams Family) را بر عهده داشته است، تهیه کنندگی این سریال را نیز متقبل شده اند.

 

سریال «پاپ جوان» (The Young Pope)، شبکه اچ بی او، در حال پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

جود لا در نقش لِنی بِلاردو ملقب به سیزدهمین پرهیزکار

 

در سریال «پاپ جوان» جود لا (Jude Law) نقش پاپ جوان و فریبنده ای به نام لِنی بِلاردو، اولین پاپ آمریکایی را بازی می کند. او تمام دارایی و توان خود برای پیروانش مصرف می کند تا او و همراهانش بتوانند به خدا برسند.

 

این سریال توسط پائولو سورنتینو (Paolo Sorrentino) که برای فیلم «زیبایی بزرگ» (The Great Beauty) جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین فیلم را دریافت کرده کارگردانی شده است.

 

سریال ریوردَیل (Riverdale)، شبکه سی دبلیو (CW)، در حال پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

در این سرال بازیگرانی مانند کامیلا مندز در نقش ورونیکا، لیلی رینهارت در نقش بتی، اشلیگ مورَی در نقش جوزی، کول اسپروز در نقش جاگهد، مادلین پسچ در نقش چریل و کی جی آپا در نقش آرچی ایفای نقش می کنند.

 

سریال ریوردیل داستانی تاریک و ترسناک درباره گروهی به نام «آرچی» (Archie) است. رازهای پنهان و عجیب زیادی در پشت پرده ظاهر آرام شهر ریوردیل جریان دارد. این سریال نیز توسط گرِگ برلانتی (Greg Berlanti) تهیه کننده سریال های موفق دیگر این شبکه تهیه شده است.

 

سریال «زد: آغاز همه چیز» (Z: The Beginning of Everything)، شبکه آمازون، در حال پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

کریستینا ریچی و دیوید هوفلین در نمایی از سریال «زد: آغاز همه چیز»

 

اگر این موضوع واقعیت داشته باشد که پشت هر مرد موفقی یک زن بزرگ وجود دارد باید گفت که این موضوع در مورد اسکات فیتزجرالد و همسرش زلدا (Zelda) کاملاً صدق می کند. داستان عشق این دو یکی از مهیج ترین داستان های عاشقانه تاریخ است. این سریال به جریان آشنایی زلدا (با بازی کریستین ریچی) و اسکات فیتزجرالد (با بازی دیوید هوفلین) در سال ۱۹۱۸، دوران پر سر و صدای رابطه آن ها و رسیدنشان به شهرت می پردازد. زندگی زلدا پایان غم انگیزی داشت اما به نظر می رسد که قبل از آن به اندازه کافی از زندگی لذت برده بود.

 

سریال «ناتوان» (Powerless)، شبکه ان بی سی، آماده پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

از چپ: دنی پودی در نقش تدی، وَنسا هادجنس در نقش امیلی و کریستینا کِرک در نقش جکی

 

سریال «ناتوان» اولین سریال کمدی است که بر اساس کتاب های کمیک دی سی (DC Comics) ساخته می شود. داستان سریال حول یک موسسه بیمه می گذرد که در زمینه بیمه کردن اشخاص عادی در برابر خساراتی که ابر قهرمانان در مبارزه با افراد شرور به آن ها وارد می کنند فعالیت دارد.

 

سریال «رژِیم سانتا کلاریتا» (Santa Clarita Diet)، شبکه نتفلیکس، آماده پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

درو بَریمور در سریال «رژیم سانتا کلاریتا»

 

در این سریال درو بریمور (Drew Barrymore) نقش شیلا را بازی می کند که یک مادر و همسر ساکن سانتا کلاریتا در نزدیکی شهر لس آنجلس است. داستان سریال حول خواسته ها و رفتارهای جالب شیلا می چرخد. تیموتی اولیفانت (Timothy Olyphan) نیز نقش جوئل، شوهر ناراضی شیلا را بازی می کند.

 

سریال «۲۴:میراث» (۲۴: Legacy)، شبکه فاکس، آماده پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

کُری هاوکینز در نمایی از سریال «۲۴: میراث»

 

سریال «۲۴: میراث» دنباله سریال معروف «۲۴» بوده و داستان ماموری به نام اریک کارتر با بازی کُری هاوکینز (Corey Hawkins) را روایت می کند که بعد از بازگشت به کشورش متوجه می شود که زندگی او در خطر است. همزمان با تلاش برای از بین بردن افرادی که قصد کشتن او را دارند، اریک باید از وقوع بزرگ ترین حمله تروریستی به خاک آمریکا جلوگیری کند.

 

سریال «لژیون» (Legion)، شبکه اف ایکس، آماده پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

دن استیونس در نمایی از سریال «لژیون»

 

این سریال یک داستان قهرمانانه را روایت می کند. داستان فیلم در مورد دیوید هالر با بازی دن استیونس (Dan Stevens)، پسری است که هر از چندگاهی در بیمارستان های روانی بستری می شود. او در حال تلاش برای بهبودی به سر می برد اما در می یابد که نه تنها یک پسر معمولی بلکه دیوانه هم نیست.

 

سریال «مبارزه خوب» (The Good Fight)، شکبه سی بی اس، آماده پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

از چپ: کاش جامبو، کریستین بارانسکی و رُز لزلی

 

هوادارن سریال «همسر خوب» (The Good Wife) بدون شک دوست دارند که اسپین آف این سریال را ببینند. شبکه سی بی اس نیز از این علاقه آگاهی داشته و سریال «مبارزه خوب» را به عنوان یکی از سریال های جدید و اصلی خود برای پخش در سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته است.

 

داستان این سریال به ماجراهای بعد از اتمام قسمت آخر سریال «همسر خوب» می پردازد. بعد از اینکه یک کلاهبرداری مالی بزرگ اعتبار وکیل جوان مایا (با بازی رز لسلی) را از بین برده و تمام پس انداز رییسش دیان لوکهارت (با بازی کریستین بارانسکی) را به باد می دهد این دو مجبور می شوند که از موسسه حقوقی «لوکهارت اند لی» (Lockhart & Lee) استعفا داده و به همراه لوکا کوین (با بازی کاش جامبو) در موسسه حقوقی «قانون شیکاگو » (Chicago law) مشغول به کار شوند.

 

سریال «دروغ های کوچک بزرگ» (Big Little Lies)، شبکه اچ بی او، آماده پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

از چپ: ریس ویثرسپون، داربی کمپ، شایلین وودلی، لَین آرمیتاژ، نیکول کیدمن، کامرون کرووِتی و نیکولاس کرووتی

 

این سریال بر اساس کتاب پر فروشی به همین نام نوشته لیان موریارتی (Liane Moriarty) ساخته شده و داستان سه مادر را روایت می کند که زندگی ظاهراً بی نقص آن ها بزودی دستخوش تغییراتی شده که عواقب مرگباری برای آن ها در پی دارد.

 

نام های بزرگ تنها در بین بازیگران این سریال دیده نمی شوند. این سریال توسط کارگردان آلمانی ژان مارک والی (Jean-Marc Vallée) که کارگردانی فیلم «باشگاه خریداران دالاس» (Dallas Buyers Club) را در کارنامه دارد کارگردانی می شود. نویسنده فیلم نامه سریال نیز دیوید ای کلی (David E. Kelley) است که فیلم نامه «اَلی مک بیل» (Ally McBeal) را نوشته بود. باربارا هال (Barbara Hall) نیز بعد از سریال های «خانم منشی» (Madam Secretary) و «سرزمین مادری» (Homeland) تهیه کنندگی این سریال جدید را نیز بر عهده گرفته است.

 

سریال «عداوت: بتی و جوآن» (Feud: Bette and Joan)، شبکه اف ایکس، آماده پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

جسیکا لانج و سوزان ساراندون در سریال «عداوت: بتی و جوآن»

 

این سریال درگیری ها و دشمنی های معروف تاریخ را به تصویر می کشد. فصل اول این سریال، جسیکا لانج و سوزان ساراندون به ترتیب نقش جوآن کرافورد و بتی دیویس ستارگان قدیم هالیوود را بازی می کنند. سریال «عداوت: بتی و جوآن» به دشمنی بین این دو بازیگر سرشناس و چگونگی همبازی شدن آن ها در فیلم «بر بیبی جین چه گذشت؟» (What Ever Happened to Baby Jane?) می پردازد.

 

سریال «مشت آهنین» (Iron Fist)، شبکه نتفلیکس، آماده پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

فین جونز در نمایی از سریال «مشت آهنین مارول»

 

سریال «مشت آهنین» (Iron Fist) چهارمین و آخرین سری از مجموعه سریال های «مدافع» (Defender) ساخته شبکه نتفلیکس به شمار می آید. در این سریال دنی رَند (با بازی فین جونز) بعد از ۱۵ سال ناپدید شدن به شهر نیویورک سیتی باز می گردد. او برگشته تا شرکت خوانوادگی اش را از غاصبان آن پس بگیرد. اما بزودی با خطراتی مواجه می شود و باید از بین وظایف خانوادگی و وظایفش به عنوان یک مشت آهنین یکی را انتخاب کند.

 

سریال «فرار از زندان» (Prison Break)، شبکه فاکس، آماده پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

دومینیک پرسل و ونتوورث میلر بار دیگر نقش برادران فراری سریال «فرار از زندان» را بازی خواهند کرد.

 

پل شورینگ (Paul Scheuring) خالق سریال «فرار از زندان» و بازیگران اصلی آن، دومینیک پرسل (Dominic Purcell) و ونتوورث میلر (Wentworth Miller) برای بازی در ادامه این سریال مهیج قرارداد امضا کرده بودند. این سریال دنباله فصل چهارم سریال «فرار از زندان» بوده و به طور کلی داستان کشته شدن مایکل اسکافیلد در فصل قبلی را نادیده می گیرد.

 

سریال «توین پیکز» (Twin Peaks)، شبکه شو تایم (Showtime)، آماده پخش

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

شریل لی در نمایی از سریال «توین پیکز»

 

تولید قسمت بعدی این سریال بعد از گذشت ۲۵ سال از پایان قسمت قبلی خود داستان دراماتیکی است. قرار بود قسمت جدید این سریال در سال ۲۰۱۶ ساخته شود اما به دلیل اختلافات مالی با دیوید لینچ که قسمت های اول این سریال را در دهه ۱۹۹۰ ساخته بود مراحل تولید و پخش آن به سال ۲۰۱۷ موکول شد.

 

در این فصل بار دیگر کایل مک لاچلان (Kyle MacLachlan) نقش خود را به عنوان دَیل کوپر مامور ویژه اف بی آی تکرار خواهد کرد. انتظار می رود که تعدادی از بازیگران قسمت های قبلی این سریال از قبیل شریل لی (Sheryl Lee) در نقش لارا پالمر در کنار بازیگران جدید ایفای نقش کنند.

 

سریال «پیشتازان فضا:دیسکاوری» (Star Trek: Discovery)، شبکه سی بی اس، زمان پخش نامعلوم

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

جدیدترین سفینه فضایی ستاره ای با نام «یو اس اس دیسکاوری» در سریال جدید «پیشتازان فضا»

 

شبکه سی بی اس تا کنون جزییاتی از سریال جدید خود از مجموعه سریال های «پیشتازان فضا» بعد از یک انتظار ۱۱ ساله ارائه نداده است. البته این سریال هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد و اطلاعات زیادی برای ارائه نیز ندارد. فقط می دانیم که داستان سریال مربوط به یک قرن بعد از قسمت پیش درآمد «پیشتازان فضا: انترپرایز» (Star Trek: Enterprise) و یک دهه قبل از ظهور کاپیتان کِرک و افرادش در قسمت اصلی سریال «پیشتازان فضا» خواهد بود.

 

سریال «خدایان آمریکایی» (American Gods)، شبکه استارز، زمان پخش نامعلوم

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

ریکی وایتل در نقش ماه تاریک (Shadow Moon) در سمت چپ و پابلو شریبر در نقش مَد سویینی در سمت راست

 

این سریال از رمانی نوشته نیل گایمن (Neil Gaiman) اقتباس شده و به نبرد بین خدایان قدیمی با ریشه های افسانه ای و خدایان جدیدی که در جامعه مدرن و در نتیجه عشق به پول، تکنولوژی، رسانه، چهره های مشهور و مواد مخدر متولد شده اند می پردازد. سریال «خدایان آمریکایی» داستان یک خلافکار سابق به نام «ماه تاریک» را روایت می کند که به عنوان محافظ شخصی آقای وِندزدی (با بازی یان مک شین) استخدام شده است. آقای وندزدی یک خلافکار معروف و در واقع یکی از خدایان قدیمی به شمار می رود.

 

 سریال «شکارچی ذهن» (Mindhunter)، شبکه نتفلیکس، زمان پخش نامعلوم

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

هولت مک کالانی در سریال «شکارچی ذهن» به ایفای نقش خواهد پرداخت.

 

این سریال که توسط دیوید فینچر کارگردانی می شود بر اساس کتاب «شکارچی ذهن: در درون واحد ویژه جنایت های سریالی اف بی آی» (Mind Hunter: Inside the FBI’s Elite Serial Crime Unit) نوشته جان داگلاس و مارک اولشانکر ساخته خواهد شد. اگر چه جزییات زیادی در مورد این سریال به رسانه ها درز نکرده است اما بر اساس شایعات داستان دو مامور اف بی آی را روایت خواهد کرد که برای حل کردن پرونده های قتل جدید از قاتلان سریالی قدیمی کمک می گیرند.

 

در این سریال هولت مک کالانی (Holt McCallany)، آنا تورف (Anna Torv) و جاناتان گروف (Jonathan Groff) ایفای نقش خواهند کرد.

 

سریال «غیر انسان ها» (The Inhumans)، شبکه ای بی سی، زمان پخش نامعلوم

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

سریال «غیر انسان ها»

 

از آن جا که سریال «مامور کارتر» (Agent Carter) کنسل شده و مخاطبان سریال «اعضای شیلد» (Agents of S.H.I.E.L.D) به شدت کاهش یافته است، شبکه ای بی سی و کمپانی مارول قصد دارند با ساخت این سریال ابر قهرمانانه تماشاگران را به خود جذب کنند. این سریال در مورد قدرت نمایی و مسابقه بین چندین ابر انسان است.

 

سریال «نصف شب،تگزاس» (Midnight, Texas)، شبکه ان بی سی، تاریخ پخش نامعلوم

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,۲۱ سریال تلویزیونی جذاب

 

شانون لورَنس در نقش آوبری و فرانسیس آرناود در نقش مانفرد

 

سریال «تگزاس، نیمه شب» بر اساس کتابی نوشته چارلین هریس (Charlaine Harris) ساخته شده و داستان آن حول محور یک شهر که به عنوان یک مکان امن برای کسانی که نسبت به بقیه متفاوت، چه انسان و چه فناناپذیر، هستند می چرخد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------