ذاکری گفت: منتظر جواب آزمایش پاتوبیولوژی هستیم/ خدا را شکر صدای امیر تاجیک هنوز تغییری نکرده است



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,پیمان ذاکری

پیمان ذاکری مدیر برنامه های امیر تاجیک خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با  میزان گفت: حال عمومی امیر تاجیک بهتر است اما منتظر جواب آزمایش پاتوبیولوژی هستیم تا به امید خدا همه نگرانی هایمان برطرف شود.

 

وی ادامه داد: 11 اسفند تاریخ رسمی اعلام نتیجه پاتوبیولوژی است اما با توجه به اینکه پزشک معالج امیر تاجیک خودش درخواست کرده بود، قرار بود جواب آزمایش را چند روز زودتر به ما بدهند.

 

ذاکری همچنین تصریح کرد: البته من دوباره تماس گرفتم و به من اعلام کردند که تلاش خود را به کار می گیرند تا زودتر جواب را به ما ارائه بدهند.

 

وی در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: امیر تاجیک انسانی رها است و خیلی استرس ندارد و می گوید هر آنچه که قسمت و حکمت باشد، همان اتفاق می افتد.

 

مدیر برنامه های این خواننده موسیقی پاپ همچنین یادآور شد: تاجیک می گوید تا زمانی که نفس دارم ، هستم و روزی که باید بروم هم ، می روم.

 

وی افزود: با این حال بنده، ‌برادر و اعضای خانواده امیر تاجیک بسیار نگران هستیم و تا زمانی که جواب آزمایش آماده نشود، نمی توانیم هیچ  حرکتی انجام دهیم.

 

ذاکری توضیح داد: مشکلی که باعث شد امیر تاجیک تحت جراحی قرار بگیرد در مجرای تنفسی او قرار داشت و بین فاصله بینی تا مغز قرار گرفته بود که این توده را از آنجا خارج کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: از این لحاظ حنجره مشکلی نداشت و گرفتگی بینی نیز صد در صد نیست اما نمی تواند مقام بالا بخواند اما خدا را شکر صدای امیر تاجیک هیچ تغییری نکرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------