ماشینی که صدای محسن چاوشی را تولید می‌کند!



محسن چاوشی به باور بسیاری از اهالی موسیقی، از پرطرفدارترین خوانندگان ایران است و همین موضوع باعث شده که هر واکنشی از سوی او مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایسنا ، همین چند وقت پیش بود که یکی از خواننده‌های لس‌آنجلسی در میانه یک برنامه استعدادیابی، صدای محسن چاوشی را ساخته کامپیوتر خواند؛ اتفاقی که خیلی زود با واکنش دوستداران این خواننده رو به رو شد و البته خود این خواننده هم با انتشار یک بیت شعر به شکل تلویحی به این اتهام واکنش نشان داد.

 

البته پر واضح است که این اتهام سالی یک بار متوجه محسن چاوشی می‌شود و هر بار هم واکنش او را در پی دارد. او در سال‌های پیش وعده کنسرت داده بود و بسیاری از عوامل باعث شده بود این کنسرت رنگ واقعیت نگیرد تا شایعات همچنان در صدر خبرهای مربوط به این خواننده بماند.

 

اما این بار محسن چاوشی پس از انتشار قطعه جدیدش به نام «گلدون»، تصویری را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و شکل تلویحی اعتراضش را خیلی صریح و البته طنازانه ابراز کرد؛ تصویری که بعد از مدت کوتاهی توسط این خواننده از روی صفحه شخصی‌اش پاک شد.

 

چاوشی با انتشار این عکس نوشت: «دوستان، این همون ماشینیه که صدای منو تولید می‌کنه. توی آپدیت جدیدش قراره جای حسین صفا شعر هم بگه ...»

 

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,ماشینی که صدای محسن چاوشی را تولید می‌کند!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------