«لیسانسه‌ها» به یوسف‌آباد می‌رود



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,مجموعه لیسانسه ها

گروه تولید «لیسانسه‌ها» این روزها مشغول گذراندن مراحل تولید این سریال هستند.

 وحید مرادی؛ مدیرتولید سریال «لیسانسه‌ها» با اشاره به روند ساخت این مجموعه به «صبا» گفت: عوامل تولید و بازیگران سریال «لیسانسه‌ها» تاکنون در استخری در محله شهرزیبا بوده‌اند و بعد از آن به خانه محمود در یوسف‌آباد، سپس به میدان قصر در خانه ماهی‌خانم و از آن‌جا به منزل حبیب در مرزداران خواهند رفت. در حال حاضر هیچ بازیگر جدیدی به سریال اضافه نشده است اما این امکان وجود دارد که به فراخور داستان، بازیگرانی هم به آن اضافه شوند.

 

مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها»، داستان چهار جوان لیسانسه را که از طبقات مختلف جامعه هستند، روایت می‌کند. آن‌ها باهم دوست و رفیق هستند و در مسیر زندگی خود با مشکلات اجتماعی دست به گریبان می‌شوند و ما در این سریال برخی از مشکلات آن‌ها را در قالب طنز، نمایش خواهیم داد. هم‌اکنون فاز دوم سریال «لیسانسه‌ها» در حال تولید است که بعد از ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد. نگارش این سریال بر عهده سروش صحت و ایمان صفایی است. فاز اول این مجموعه تابستان امسال آغاز شد.

 

سریال«لیسانسه‌ها» برای پخش از شبکه سه سیما تولید خواهد شد و در طرح ابتدایی «مربع، مثلث، دایره» نام داشت به «لیسانسه‌ها»تغییر نام داد. فاز اول مجموعه تلویزیونی «لیسانسه‌ها» در ۲۶قسمت چهل‌دقیقه‌ای به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی از شبکه سه سیما پخش شد. سروش صحت پیش‌تر مجموعه‌های تلویزیونی «چهارخونه»، «ساختمان پزشکان»، «پژمان» و «شمعدونی» را کارگردانی کرده است.

 

بازیگران این سریال تلویزیونی؛ امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، مهران رجبی، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌اله مهرآوران، سیاوش چراغی‌پور، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، عرفان برزین(بازیگر خردسال) و با هنرمندی بهنام تشکر وبیژن بنفشه‌خواه هستند.

 



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------