ادامه «مافیا» بازی نگار عابدی و دیگران تا پایان فروردین



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,نگارعابدی

نمایش «مافیا» در ادامه اجراهای خود از سال گذشته تا پایان فروردین با بازی نگار عابدی، حمیدرضا فلاحی، علی تاج‌میر و... روی صحنه خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین، نمایش «مافیا» به کارگردانی افروز فروزند روز گذشته دوشنبه هفتم فروردین همزمان با  آیین گرامیداشت  روز جهانی تئاتر، اجرای مجدد خود را آغاز کرد.

 

عوامل نمایش «مافیا» روز جهانی تئاتر را با قرائت پیام سال 2014 برت بیلی، کارگردان اهل آفریقای جنوبی گرامی داشتند ؛ بیلی در بخشی از پیام خود به مناسبت روز جهانی تئاتر گفته بود: «ما (علاقه‌مندان تئاتر) جمع شده‌ایم که با هم اشک بریزیم و به خاطر بیاوریم، بخندیم و بیاندیشیم، یاد بگیربم و تایید کنیم و تخیل کنیم.»

 

اجرای نمایش «مافیا»  که از هفتم فروردین در تماشاخانه باران شروع  شد، تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت. این نمایش به تهیه‌کنندگی بابک قهرمانی و با بازی نگار عابدی، حمیدرضا فلاحی، علی تاج‌میر، میثاق زارع، غزاله نظر، اِروین گالستیان، تنی آواکیان و با صدای گلچهر دامغانی داستان هفت دوست را  که در یک مهمانی خداحافظی گرد هم آمده‌اند، روایت می‌کند؛ دوستانی که تصمیم می‌گیرند برای واپسین بار مافیا بازی کنند، غافل از آن که به تدریج لایه‌هایی از زندگیِ گذشته و حال آن‌ها آشکار می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------