امین زندگانی:سال 96 را با تئاتر آغاز می کنم/ همچنان جلوی دوربین سریال پرستاران هستم



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,میزان

بازیگر فیلم "ملک سلیمان" گفت: سال 95 سه اثر سینمایی را بازی کردم. به شخصه از حضور در این فیلم ها بسیار لذت بردم. هیچ کدام از این سه فیلم به جشنواره فجر 35 نرسیدند و برای اکران عموم آماده می شوند.

امین زندگانی امین زندگانی در گفت و گو با میزان، در خصوص فعالیت های خود در سال 95 گفت: اواخر سال گذشته بازی در فیلمی بلند به کارگردانی احمد معظمی را به پایان رساندم. این اثر امسال از طریق شبکه نمایش خانگی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 

وی درباره ادامه فیلمبرداری سریال "پرستاران" افزود: این روزها همچنان بر سر فیلمبرداری سریال "پرستاران" به کارگردانی "شهرام شاه حسینی" هستم. تولید این سریال از سال گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

 

 زندگانی از بازی در سه فیلم سینمایی در سال 95 خبر داد و ادامه داد: سال 95 سه اثر سینمایی را بازی کردم. به شخصه از حضور در این فیلم ها بسیار لذت بردم. هیچ کدام از این سه فیلم به جشنواره فجر 35 نرسیدند و برای اکران عموم آماده می شوند.

 

بازیگر فیلم سینمایی "ملک سلیمان" از حضور خود در نمایشی به کارگردانی "هادی مرزبان" خاطرنشان کرد: علاوه بر فعالیت های خود در زمینه سینما و تلویزیون امسال در تئاتر هم حضور خواهم داشت. به زودی تمرینات نمایشی به کارگردانی "هادی مرزبان" را پیش رو دارم که در سال 96 روی صحنه می رود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------