«سردلبران» به پخش در ماه رمضان نمی‌رسد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سردلبران

به علت تصویربرداری مفرحانه سریال «سردلبران» در شهر یزد پخش آن در ایام ماه مبارک رمضان امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش برنا، تصویربرداری سریال «سردلبران» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که تقریبا از یک ماه قبل در شهر یزد آغاز یافت و بنا به اعلام اخبار رسیده از روابط عمومی این سریال قرار بر پخش این مجموعه نمایشی در ایام ماه مبارک رمضان بود که شنیده‌ها حاکی از این است تصویربرداری این مجموعه نمایشی به آهستگی هرچه تمامتر جلو می‌رود، به طوری که عوامل پشت صحنه پخش این سریال در ماه رمضان را غیر ممکن تلقی کردند. زیرا تاکنون کمتر از ۱۵ درصد از تصویربرداری این سریال انجام شده است.

 

حال با توجه به تامین سرمایه ساخت «سردلبران» توسط سازمان اوج و گذشت یک ماه از تصویربرداری آن در فاصله ۴۵ روز مانده به آغاز ماه مبارک رمضان، پخش این سریال در آن مقطع ممکن پذیر نخواهد بود و باید دید که سازمان اوج به تصویربرداری مفرحانه این سریال در شهر یزد چه واکنشی نشان می‌دهد؟

 

شاید هم این یک پلتیک تبلیغاتی است برای دیده شدن این سریال بخصوص که نه کارگردان و نه تهیه کننده این سریال در سالهای اخیر محصولاتی قابل توجه تولید نکرده اند و شاید حالا یک ضدتبلیغ زمینه‌ای باشد برای اندکی توجه به سریالی که کارگردانش آخرین فیلم سینمایی اش «اسب سفید پادشاه» شکستی سنگین در گیشه را تجربه کرد و تهیه کننده اش نیز آخرین بار با «هیهات» مهمان سینماها بود که آن هم جزو محصولات کم فروش سال ۹۵ شد!

محمدحسین لطیفی کارگردانی سریالهای پرمخاطبی همچون «وفا»، «صاحبدلان»، «سفرسبز» و … را درکارنامه خود دارد.

 

محمد کاسبی، فرهاد قائمیان،

متین ستوده، جعفر دهقان، جهانبخش‌سلطانی و رضا توکلی، اسماعیل محرابی و برزو ارجمند بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

 

سایر عوامل عبارتند از: نویسندگان: حسین حسنی ـ رضا خمسه، مدیر تصویربرداری: امیر کریمی، مدیر صدابرداری : فرشید احمدی، طراح صحنه و لباس: حمیدرضا نوروزی، طراح چهره پردازی: مهری شیرازی، دستیار یک کارگردان: امیرعباس لطیفی، مدیر تولید: داوود جمشیدی، تدوینگر: خشایار موحدیان، مدیر برنامه ریزی: سعید عباسی ، عکاس: حسن هندی، مشاور رسانه‌ای: راضیه جباری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------