حامد بهداد: خوش‌شانس بودم که عشقم به موسیقی در حد علاقه‌مندی باقی نماند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,حامدبهداد

 حامد بهداد در کنسرت پنجم خرداد گروه دارکوب به مناسبت 10 سالگی این گروه به اجرای زنده خواهد پرداخت و می‌گوید خوش‌شانس بوده که عشقش به موسیقی در حد علاقه‌مندی باقی نمانده است. .

به گزارش خبرآنلاین، گروه موسیقی دارکوب درحالی پنجم خرداد در برج میلاد روی صحنه می‌رود که حامد بهداد به عنوان یکی از خواننده‌های این گروه به اجرای زنده خواهد پرداخت.

 

حامد بهداد که سال‌های زیادی در کنار همایون نصیری و گروه «دارکوب» حضور داشته درباره 10 سالگی این گروه گفت: «می‌گویند بر لب جوی نشین و گذر عمر ببین. ما 10 سالش را این گونه دیدیم. رفیق‌های خوبی مثل همایون نصیری، دارا، آرش و خیلی‌هایی که بودند و اکنون نیستند یا مثل خود من در پارت تایم‌های مختلفی تمرین کردند و رفتند... دوستی‌ها، خاطره‌ها و به خصوص موسیقی در این 10 سال خیلی لذت‌بخش بوده است.»

 

بهداد افزود: «من خیلی خوش‌شانس بودم که حداقل در بخش موسیقی دوستان درجه یکی مثل همایون نصیری، علیرضا عصار، همایون شجریان، دارا دارایی، علی اظهری و... داشتم. خیلی خوش‌شانس بودم که این دوستان با من بودند و علاقمندی من به موسیقی صرفا در حد علاقه باقی نماند. دوستی با این رفقای هنرمندم باعث شد که من از نزدیک به تماشای موسیقی بنشینم و در خصوصی‌ترین بخش‌های زندگیم با آن‌ها بزرگ شوم، بگویم و بخندم و قطعا 10 سالگی دارکوب برای من لذت‌بخش است.»

 

در این بین سرپرست گروه موسیقی دارکوب نیز با تشریح برخی جزییات کنسرت 10 سالگی این گروه گفت: «بسیار خرسندیم که گروه دارکوب امسال وارد دهمین سال فعالیت‌های خود شده است. از همان ابتدا همواره تلاش من و همه نوازنده‌ها و اعضای دارکوب این بوده که بهترین و قوی‌ترین آثار را در اختیار مخاطبین قرار دهیم. در کنسرت 10 سالگی دارکوب گلچینی از آثار گروه که در سال‌های گذشته روانه بازار موسیقی شده است را با قدرت و انرژی تمام اجرا خواهیم کرد.»  

 

همایون نصیری درباره حضور حامد بهداد به عنوان خواننده در کنسرت 10 سالگی دارکوب نیز گفت: «حامد بهداد جز معدود هنرمندانی است که از همان سال‌های ابتدایی فعالیت‌های دارکوب به عنوان خواننده در کنار ما بوده و از هوش و سواد موسیقایی بالایی برخوردار است. مواقع زیادی بوده که حامد مشاوره‌هایی را به من داده و باعث شده این همکاری بهتر جریان پیدا کند.»

 

همایون نصیری درباره چشم انداز دهه دوم فعالیت های گروه دارکوب نیز معتقد است: «قطعا همان راه را ادامه می‌دهیم و پخته‌تر می‌شویم. هر چقدر بیشتر بگذرد بیشتر یاد می‌گیریم و گوش می‌کنیم و سوادمان بالاتر می‌رود.»

 

کنسرت 10 سالگی گروه دارکوب پنجم خرداد در دو سانس در برج میلاد به همت موسسه کامیاب بهاران و تهیه‌کنندگی علی حق‌شناس و با همکاری موسسه سیمرغ برگزار خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------